Vad tycker ni om dessa namn? Har ni andra förslag?

Caspian! Så himla vackert!
Junior
Aldrig tänkt på det som ett riktigt namn, men det är ju faktiskt väldigt fint!
Colin är fint!
Colin.
Elliot! Oliver är gulligt också. Gillar inte alls Kian, Liam, Colin eller Maximilian.
Ossian och Oliver är fint :)
Kian är finast helt klart tycker jag....
Det är ett mycket gammalt namn..
Egentligen ett Persiskt och irländsk mansnamn ..Betyder KUNG...LOVE ITTTTTTTTTTTTT...
Jag röstade på Maximilian som stavas just så och inte med två l! Det är - fortfarande korrekt stavat - ett mycket fint pojknamn. Manlig och stiligt! För de andra namnen känner jag så här:
Colin för osvenskt Oliver tråkigt, omanligt och ganska fult Charlie är ett smeknamn, inte ett riktigt namn Benjamin för mjukt för ett pojknamn. Låter lite jolmigt ljudmässigt - inte fint Liam har för mycket WT-vibbar Kian har också för mycket WT-vibbar, även om jag tycker att det är vackert i sig Elliot för osvenskt, även om jag börjat vänja mig. Men det är ett typiskt ung mamma-namn Arthur mycket stiligt, vackert och manligt - tänker på Kung Arthur Maximillian Junior är inte ett namn överhuvudtaget. Det är en beteckning som man sätter EFTER ett namn, ifall pappan hette samma Osian Felstavat va..? Om du menar Ossian, så tycker jag att det är för osvensk och konstigt än så länge, och dessutom för mjukt för ett pojknamn Caspian är vackert och sagomystiskt, men passar bäst om det får stanna i sagan. "Här är vår nye kamrer Caspian Svensson" - nä, va? Hugo
Hugo - är ett vettigt namn som funnits länge i Sverige, men jag tycker att det är fult rent ljudmässigt. Vet faktiskt inget namn med u i som är riktigt vackert.
Kopierade tabellen, så nu får vi se hur det blir när jag trycker iväg inlägget!
Ossian - det hette min morfar!
Isak, Victor, Leo
Arthur och Hugo gillar jag bäst.