• Unlucky

4:e och sista gången......:-(

Hej!!

Trodde jag mådde bra men idag var jag hos doktorn och får idag börja med våran 4:e insemination(sprutor först alltså).....Men det är sista gången.....Vet inte alls varför jag känner mig så fruktansvärt ledsen nu....det är precis som att jag fått ett besekd om att vi aldrig kommer att få barn......Usch bara gråter hela tiden....Kan inte sluta....Undrar varför jag känner så här.....Vi har ju en chans till.......***STORLIPAR***

Sen har vi ju IVF kvar till Juli ungefär......men det känns inte bra för det......Det finns bara en känsla i kroppen som säger att nu är det kört.....vi kommer aldrig att få känna hur det känns att få hålla i våran egen lilla bebis.........

Usch jag känner mig helt totalt förstörd.......

Vi har kämpat med detta i 4 år nu....det finns även dom som väntat längre.....Men fy faaaaaan vad dåligt jag mår.......Har ju ingen mer än sambon som kan stötta mig.....Fruktansvärt jobbigt..........

• Svar på tråden 4:e och sista gången......:-(
  • micki

stooora stöttade kramar

Det ordnar sig nog, denna chansen kanske blir den sista utan ett negativt grav.test!

Jag håller tummar och tår för er

• lilla sparvel

Fyra år är lång tid och du har all rätt att känna sorg. Det är så himla jobbigt att kastas mellan hopp och förtvivlan utan någon som helst kontroll över tillvaron. Till slut blir man rädd för att hoppas. Håller alla tummar och tår för att ni lyckas denna gången!!!
    Ta hand om dig.
    Kram

• Teälskare

Jag förstår hur du tänker och känner men jag hoppas (och tror) att det kommer att fixa sig! Det är en känsla som jag har!!!

Massor av lyckosparkar och kramar!

• Nickis

*kramar om* förstår så väl hur det känns!! Fokusera på att du har en insemination kvar och att det sen inte är många månader kvar tills det är dags för ivf!! För mig blev det likadant i början av december då alla hormonbehandlingar tog slut och det bara var väntan på ivf kvar(börjar i mars-april). Känns som att man famlar efter halmstrån och att det aldrig kommer att fungera. Nu så här 2 månader senare känns det faktiskt rätt bra för kroppen att vara utan hormoner och tiden går ändå rätt snabbt. Kramar om igen!

• dubbel trubbel

Ge inte upp! Det är tungt jag vet, men jag är säker på att det kommer att bli er tur!
    Jag kände precis som du men till slut blev det vår tur efter nästan 7 år.
    Många kramar från oss

• pelargonian

Säger som dom andra! Ge inte upp!!

KRAMAR i massor!

• Unlucky

***GRÅTER***

Gud vad gulliga ni äääääääär.....Detta behövde jag verkligen....man behöver er goa människor som stöttar en.....tack för att ni finns....jag skulle inte klara detta utan er....

MÅNGA BAMSEKRAMAR TILL ER ALLA!!!!!!!!!!

• TheBlueRose

TS,, du kommer ju att göra IVF sedan,, så måla inte f*n på väggen innan det är helt kört...
    Jag har harvat på i 8år nu,,men vi har gett upp å går på adoption istället..

Svar på tråden 4:e och sista gången......:-(