• stillavåg

Ensamstående i Bromma (Stockholm) som vill bilda nätverk

Hej!

Jag bor i Bromma och har en son som är född 2009.

Jag är ensamstående förälder på heltid och letar efter andra föräldrar som också är det.
    Pappan till mitt barn är avliden.
    Det skulle vara roligt att bilda nätverk med er.

Hör gärna av er!

• Svar på tråden Ensamstående i Bromma (Stockholm) som vill bilda nätverk
  • ellen sthlm

Hej! Är du med i makalösa? Jag är själv m barn född 2009 också, hur tänker du dig nätverket? :)

• stillavåg

Hej!

Nej, jag är inte med där, är du?
    Jag tycker att det skulle vara roligt att hitta ett gäng ensamstående mammor som jag och min son kan umgås med, göra utflykter ihop osv.

Ibland känner jag mig så ensam då jag och sonen umgås med våra vänner då det alltid finns en mamma, pappa och barn med i bilden. På senaste tiden har min son varit så ledsen då hans kompisars pappor har varit med och lekt i parken så jag känner att det skulle vara skönt att visa honom att det finns andra familjer där det inte heller finns någon pappa =)   

• ellen sthlm

:) låter ju som en klok tanke! Har inte upplevt det så men då har ju vi vart själva från start och har som aldrig upplevt förlusten av en pappa -gör nog perspektivet lite annorlunda både för föräldern och barnen!
    Jag har skrivit i en del trådar om att jag vill träffa andra i liknande situation men har aldrig kommit till skott :P Men jag vill och behöver verkligen något nytt i mitt annars så tradiga liv som är lämna-jobba-hämta-handla-sova ;)

Svar på tråden Ensamstående i Bromma (Stockholm) som vill bilda nätverk