• Vilgot08

Sista minuten med barn till Thailand? Nån med erfarenhet?

Som frågan lyder.. Jag funderar på att ta en sista minuten resa i slutet av januari med min då 5-åriga grabb. Har åkt sista minuten en hel del ggr utan barn o bara positiva erfarenheter. Vågar man? Förra vintern fanns det ju specificerade sista minuten till Thai för 8500-9000 kr, var nära att åka då men fick förhinder.
    Berätta gärna ni som vill o kan! 

• Svar på tråden Sista minuten med barn till Thailand? Nån med erfarenhet?
  • Vilgot08

Men åker ni sista minuten med eran bebis? Anledningen till att jag tvekar är ju att jag vill bo bra när min unge är med, pool är ett måste. Ja, det va med boende i den summan, fast per person naturligtvis, fullpris om de är över 2 år...

• leende guldbruna

Nej den här gången gör vi inte det , men vrf sista minuten ?vi köpte resa i veckan 7000 och boende med pool kan du få från 2-300 kr natten . Pool är viktigt för oss oxå åker med 4 barn :)

• Vilgot08

Skippar sista minuten, har bokat flygstolar nu för 6300 kr per person, direktflyg till Krabi! Med avbest.skydd! Sedan har jag bokat 3 olika ställen vi ska bo på via booking.com. Tog fina bungalows/resorts, totalt för boende blir 6500 kr för 14 nätter!! Jag är nöjd, flyger 2 dec!!!

Svar på tråden Sista minuten med barn till Thailand? Nån med erfarenhet?