Madwig skrev 2012-08-19 03:36:32 följande:
Ja de hon köpte den av sa att den va 3 månader och det är inte så lätt att veta hur stor en katt skall vara då om man aldrig haft katt innan. Jag råkade ut för precis samma sak när jag köpte min första katt. Fattar inte va det är för dumskallar som säljer kattungar så tidigt.
www.facebook.com/photo.php?v=419494258096794 Liten videosnutt på kisse =)
Jag har mailat lite olika katthem för att se om de kan bidra med vaccinationskostnad o eventuell mat men inte fått svar ännu. Han kommer alltså troligtvis inte längre säljas för 250kr då jag med största sannolikhet själv kommer få betala två vaccineringar, avmaskning samt medicin till den ögoninfektion han har och behöver behandlas för.
Ja du vad säger man?? Du borde ha läst på om katter INNAN du skaffade en först och främst. Sedan tror jag inte ett smack på att du är allergisk utan upptäckte att det var dyrare och mer jobb med en kattunge än vad du tänkt.
Mejla katthem???hur tänkte du nu? Alla katthem lever själva på gåvor och jobbar ideellt, alla katthem går dessutom back på varenda katt dom säljer. Tror du på allvar att dom skulle bekosta DIN katts vaccinationer och mat, vilken värld lever du i?