• Singelmamma10

Se hit!!

Hej! Finns många ensamstående helt eller deltid. Skulle vilja starta en fb grupp där vi kan utbyta erfarenheter, få råd i problem, prata av oss mm. Finns det intresse för det?

• Svar på tråden Se hit!!
  • TheLightOfMyLife

Behöver råd hur jag ska få min 11- månaders att inte kuta iväg när jag byter blöja på honom? Sjunga , leksak göra roliga grimaser... Inget hjälper. Blir jätte arg och försöker rymma ( lyckas oftast också ) vid varje blöjbyte! Inte så kul när han har gjort nummer 2! Haha

• Nipplee

Dom är 2,3 och 4 år. Det där med blöjbytet vet jag inte hur man ska tackla. Har inte vart med om det själv. Men har hört folk som haft liknande blöjbyten.

• SingelSara

Hej, jag är också från helsingborg :) det där med blöjbyta som gör min ena son också det ibland. Jag jagar ifatt han och bär han till skötbordet helt enkelt.. och väll på skötbordet så går det oftast bra :)

• Nipplee

Vi är ju en hel hög från Helsingborg, trevligt. Imorn blir det pulkabacken, ska jag visa ungarna hur man åker pulka haha. :P

• Nipplee

Mina var hos mamma tills igår sen var det dagis och kalas för minsta idag. Så imorn blir det pulkadags, wiiiiie :P

• singel pappa83

Har oxå varit ute och åkt pulka/snowskate  men snön börjar ju försvinna nu ... iofs skönt :P 
    Men ska komma mer till helgen... 

• Jojjozki

Hallå! Hoppar in här med er. Är ensamstående med min dotter på snart 21 månader & sonen på 7 månader. Vi bor i Örnsköldsvik.

♥ Joline 110320 ♥ Kian 120504 ♥
  • Nipplee

Har gruppen något namn? :P. Imorn blir det kalas för min son som fyllde i tisdags. Lite barnledigt blir det med i helgen :P

Svar på tråden Se hit!!