Bortdomnad kuk - gav skjuts på sexlivet......
Hittade en kväll för tag sedan en bortglömd sprayflaska mot för tidig utlösning i badrumsskåpet. Tänkte precis slänga den när jag kom på att bara testa den. Jädrans vilken effekt. Kuken blev helt bortdomnad. Senare på kvällen ledde det ena till det andra och vi hade sex. Jag sa inget om sprayen. Efter 45 min och hon hade fått två orgasmer drog jag ut den och sa -"nope... jag tror inte det kommer kommer hända något för mig ikväll" .... Hon blev helt paff och sa att vi kunde testa imorgon igen........Vårt sexliv har varit så enformigt trots att jag gång på gång försökt utveckla det och hon är väldigt egocentrerad i sängen. Men eftersom jag alltid fått orgasm så har hon alltid viftat bort det. Vi har pratat mycket men det har aldrig gått in...
Nästa kväll.... in i badrummet.... spray på ... dubbel dos mot maxvärdet.... Sexet var helt klart lite hetare men kuken var så bortdomnad att nå orgasm fanns inte på kartan.... Hon fick orgasm och landade tillslut bredvid mig utmattad. -"Fan, vad du orkar då...."
Kväll nr 3.... har aldrig hänt att vi har haft sex 3 kvällar på raken... jag sprayade på lite lugnare denna gång och jädrans vad hon fick jobba.... hon knullade skiten ur mig och i slutet så låg vi i en 69 och hon tryckte fittan rakt i ansiktet samtidigt som hon sög och runkade.... Äntligen så kom jag. Efteråt säger hon -"vi får nog börja variera lite för att inte tappa lusten".
case closed.