• honduvet

Stockholmsmammor 18-25 år, se hit!

Hej på er alla stockholmsmammor! 

Jag har nu äntligen fått min son till världen, som snart redan hunnit bli 2 månader. Eftersom jag bara har bott här ett år så har nätverket ännu inte blivit så stort och nu när man är mamma, mammaledig och lever det nya familjelivet kan det vara roligt att umgås med likasinnade, som man kan diskutera spädbarnsproblem och annat med! :)

Sååå.. jag tycker vi samlas ett gäng här. Alla åldrar är givetvis välkomna! Själv är jag 20 år med en sambo på 23! Vi bor på södermalm!

• Svar på tråden Stockholmsmammor 18-25 år, se hit!
  • miltonsmamma
    VanessaSartori skrev 2012-09-10 09:08:58 följande:
    Hejhej, jag har en dotter på 2 månader. Tänkte höra om det finns någon som har lust att ta en fika någon dag? Skulle vara kul att lära känna någon med barn:)

Hej! Absolut det vore jättekul att lära känna lite unga föräldrar :) /sanne
  • miltonsmamma

Tjena! :)

Vore kul att lära känna lite unga mammor i Stockholmsområdet, är själv mammledig med min lilla prins på 4 månader :) förstår inte så mycket av de här. Sanne Helenius på Facebook iallafall haha

• miltonsmamma
    Nancy 025 skrev 2012-10-08 21:44:41 följande:
    Denna grupp verkar stå stilla eller?

Ja, de ser så ut haha :)
  • miltonsmamma
    Nancy 025 skrev 2012-10-08 21:44:41 följande:
    Denna grupp verkar stå stilla eller?

Ja, de ser så ut haha :)
  • Yozefeehn

Vi finns på facebook, lättare att få kontakt där ;)

Josefin isaksson är jag ;)

Eira 101120 & Caesar 120809
  • Sabina20

Hej! Hittade den här tråden nyss.. Själv bor jag i norrtälje och gick aldrig í ngn mammagrupp eller något sånt under graviditeten, och känner knappt några med barn så skulle vara kul och lära känna folk som är likasinnade!

• Mickis

Hej!

Jag bor i stockholmsområdet medm mina två barn!
    Jag är 23 men känner ingen i min ålder med barn så det skulle vara kul å lära känna andra i samma ålder:)

Hör gärna av dig så kan vi ses:)     

• Mickis
    Pellefanten skrev 2012-11-05 14:57:29 följande:
    Hejhej.
    Jag är 24 har en dotter på 1,5 och nummer två på väg. :)

Vart bor du någonstans?:)
    Vad mysigt med en liten bebbe på väg! När är det dags?:) 
  • Pellefanten
    Mickis skrev 2012-11-05 16:01:30 följande:

Vart bor du någonstans?:)
    Vad mysigt med en liten bebbe på väg! När är det dags?:) 
    Västerhaninge =) Har lååång tid kvar, inte förens till sommaren är det dags för hen att titta ut =)
  • MammaJuli2012

Hej jag har en son på 4 månader :)

• Linnéa D

Hej, jag är 19 år och jag har en dotter på 4 månader. Bor dock i Uppsala men det är ju inte alldeles för långt bort. Känner att jag blivit av med hälften av min vänskapskrets när jag blev gravid, så skulle vara kul att lära känna nytt folk. Kika gärna in på min blogg också, www.linnea djurstrom.wordpress.com

Svar på tråden Stockholmsmammor 18-25 år, se hit!