Man som jobbar kväll och helger, tips vad göra!
När sonen har somnat är det ganska ensamt. Är inte intresserad av att titta på tv, och att träffa vänner är ju svårt kvällstid. Hur gör ni?
När sonen har somnat är det ganska ensamt. Är inte intresserad av att titta på tv, och att träffa vänner är ju svårt kvällstid. Hur gör ni?
TV, dator, läsa, duscha. Hade varit guld om jag hade kunnat diska när han sover, men sonen är lite för lättväckt för det :/
Jag dator blir det, men vill inte fastna där eller vid tv:n;) Tror egentligen att jag saknar någon att ventilera dagen med. På morgonen/fm när jag umgås med mannen, är man ju mest i starten av dagen.
Ja här är det samma, han kommer hem 01 varje natt..
Jag har iaf tid att städa men det tråkiga är att det finns inget att se fram emot på dagarna, även om jag o babyn åker iväg o hittar på skoj på dagarna så hade jag velat få se fram emot en stund i soffan på kvällen med mannen.. Men sånt e livet=)
Jag har ibland trott att jag är den enda som sitter ensam efter kl 20.30 :) Vänner blir ju svårt att träffa och kontakta eftersom de umgås med familjen kvällstid.
Du får hitta sociala internetvänner och tjattra med kvällstid :)
Typ facebook eller var gör man det år 2012?:)
Haha, ingen aning! Hoppades på att du skulle ha något bra svar :p
Har sökt med ljus och lykta efter en FB-grupp som passar mig (mamma-grupp typ i min stad) men jag har nog för höga krav. Starta en själv känns ju sådär, kommer väl ändå bara vara jag och de jag redan känner!
Ha, familjeliv är väl en sysselsättning kan jag tänka mej;) Men faktiskt även som singel tyckte jag att kvällarna var rastlösa.
Minns knappt singellivet och då är sonen bara drygt 17 månader. Herregud vad fort demensen slog till! :O
Får väl skylla på graviditeten eller något, så om några månader får jag tillbaka minnet! (?)
Jag brukar bjuda hem nån kompis och sitta och prata lite! Läsa, lyssna på musik, baka..