• Anonym (HUR??)

Gravid utan sex!

Jag är gravid. Det är så jävla sjukt, och jag är otroligt chockad. Jag är gay, har bara haft sex med min flickvän sedan två år tillbaka. Har inte varit full, drogad eller liknande. Jag använder inte sömntabletter. 
    Jag är inte dum, jag fattar ju hur man blir med barn, men frågan är HUR?! Vad ska jag göra?
    Min flickvän är utomlands på jobb, och jag kan inte ringa och chocka henne med det här.
    Har mått illa ett tag, känt mig svullen, stick i magen och utebliven mens. Jag börjar gråta för minsta lilla, blir flyförbannad för att i nästa sekund skratta.  Jag har tänkt att jag är på väg att bli magsjuk+pms, men mensen kom inte och det har inte gått över. Min flickvän (innan hon åkte) skämtade om att jag beter mig som om jag var gravid, och jag kan inte släppa tanken. Så, nu testade jag. Ett tydligt plus var det. Vad ska jag göra? Hur kan det ha gått till?? JAG VILL INTE HA BARNET! Var ska jag vända mig? Min flickvän kommer hem nästa vecka. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-23 16:29
    Svar på lite frågor:
    Äter jag några speciella mediciner/hormoner? Nej det gör jag inte.
    Varit full? Nej, jag dricker inte. (vitt år, så jag är söker på att jag inte har druckit)
    Trekant med kille? Nej.
    Jag kommer att prata med min flickvän när hon kommer hem, vill inte ta det över telefon.
    Har tid hos en barnmorska imorgon, och är jag inte gravid så uppsöker jag läkare direkt.
    Och nej, jag tror inte att jag har blivit gravid utan spermier. Frågan är ju om jag är gravid, och isf hur det gick till.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-24 19:08
    Någon påstod att jag var oskuld, så är det inte. Jag har sex med min flickvän, och jag har haft sex med killar också (INNAN jag blev tsm med min tjej).
    Abort eller behålla? Vi kommer att diskutera det, då det inte alltid är lätt att bli gravid igen, särskilt inte när man är gay.
    Och ja, jag vet nu att jag ÄR gravid.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-29 20:22
    Okej, I'm back. Nu är äntligen min tjej hemma igen, 1,5 vecka kändes som flera år tack vare detta. Jag har berättat, och såklart blev hon chockad, och jag fick lova att jag verkligen inte har legat med någon, och hon valde (tack och lov) att tro mig. Imorgon bär det av till polisstationen. Hur vi gör med barnet vet vi inte än. ALLA råd, tips och funderingar är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-30 22:19
    Varit på polisstationen idag, och vi fick rådet att inte skriva här om utredningen. Men jag kommer att fortsätta uppdatera lite ändå, hur vi gör med barnet, om någon blir skyldig osv. Men nu är det iaf igång.

• Svar på tråden Gravid utan sex!
  • Jellybeanbaby
    jagvetefan skrev 2013-01-04 22:58:48 följande:
    Hur går det för ts? Snart dax att föda?
    what? Hur räknar du? Dessutom, med tanke på vad TS skrivit, lär hon troligen inte återkomma till tråden
    FL-ungmödrars familjeplanering: Pop a condom style. Oh!
  • malineidin
    jagvetefan skrev 2013-01-04 22:58:48 följande:
    Hur går det för ts? Snart dax att föda?
     Hon skulle ju göra abort, så nej det är nog inte dax att föda.
  • drängen

Jag börjar fundera på hur det har gått?
    Sen låter det som att det är skengraviditet eller våldtäckt som har undantryckts av hjärnan som en självförsvarsgrej. Det förekommer efter en våldtäckt att man förtränger det så hårt att man inte minns det.

• Asirna

Asså, detta måste vara troll.

Kan inte tro på något av detta eller så är det något TS döljer.

• Anonym (Lillajag)

Men du hur längesen innan din tjej va det som du hade sex med en kille? Isåfall är det förmodligen den Sistnämda som kan ha gravid?

• Anonym (Lillajag)

Som kan ha gjort dig gravid skulle det stå. Läst hela tråden nu och förstått det som att TS inte verkar svara mer?

• Anonym (SL)

Snubblade över (och fastnade i) den här gamla tråden. Skulle så gärna vilja veta vad som hände, fick man tag i nån gärningsman? Svårt att släppa när man följt allt med spänning....

• Anonym (Y)
    Anonym (SL) skrev 2018-01-14 14:02:34 följande:

Snubblade över (och fastnade i) den här gamla tråden. Skulle så gärna vilja veta vad som hände, fick man tag i nån gärningsman? Svårt att släppa när man följt allt med spänning....

Skulle ocksa garna vilja veta vad som hande till sist.
  • Anonym (Sol)

Jag med. TS verkar vara long gone dock. 

• Anonym (Anonym)

TS hur gick det för dig, vet du vem/vad som orsakade graviditeten?

Svar på tråden Gravid utan sex!