• MonAmie

Stor viktuppgång...

Jag är i v 27 nu och har redan gått upp från 66kg till 78kg. 12kg redan alltså... Va fan, hur ska jag se ut i v.40!? Jag äter inte mycket sött eller onödigt och promenerar minst 1h om dagen med hundarna.
    Känns ju inte som man vill banta och minska matintag. Så det är väl bara o leva med att man blir som ett hus. Förra graviditeten gick jag upp 18kg allt som allt, känns ju som det blir mer nu...
    Nån mer som går upp mycket tidigt?  

• Svar på tråden Stor viktuppgång...
  • Ida9007

Gick upp totalt 19kg. Från 72-91kg.. Hon kom i v39+1 va normalstor, 52cm 3520g.. Jag samla inte på mig vatten eller liknande, va bara stor om magen.

• Sofie 158

Jag gick totalt upp 30 kg under min graviditet. Och det mesta var första tiden.

Han föddes i vecka 42+0 och var helt "normal" stor.

• Annzofie

Känner som dig.. Fast lite värre;) är i v 26 ( snart) och gått upp ca 15 kg:( kommer ju snart att se ut som en strandad val... Äter inte alls speciellt mycket men känns som allt lagras..

• Sirpan

jag är i vecka 24 (23+6) och har gått upp 13 kg .. kommer säkert komma upp över +20 kg, haha!
    oh well, det är som det är - det är värt det! Glad

• Izi

Ja är i v 22 nu å har gått upp 12 kg... Äter inte så mycke godis, tycker inte de smakar gott längre. Försöker röra på mig. Jobbar på förskola så har inte direkt ett stilla sittande jobb. Men kilona hopar sig ändå.

Svar på tråden Stor viktuppgång...