swingersliv skrev 2012-09-05 15:23:10 följande:
Vad är det egentligen som gör kvinnor så otroligt rädda över att deras män tittar på porr? Är det osäkerheten att inte räcka till? Jämför sig verkligen dessa kvinnor med porrskådisarna???
Att människor onanerar är väl för Guds skull inget konstigt. Det gör ju alla... Om man kompletterar detta med lite porr, så är det väl inte så farligt?!
Den erfarenhet som jag har är att de "män" som hävdar till sina fruar att de inte gillar porr är rädd att erkänna detta på grund av att hon ställer till en scen. Då är det lättare att ljuga och säga FYYYY till snusk och porr. Om de också lägger till att de inte tycker att Victoria Silvstedt är sexig, så kanske han får en puss på kvällen...
Men de kvinnor som är så hatiska till porr, skapar bara män som sitter som patetiska möss på jobbet och runkar till porr och säger till frugan att de måste jobba över.
Vi använder gärna porr att titta på tillsammans. När jag är och reser så porrsurfar min Prinsessa mer än gärna. När jag kommer till hotellrummet så har hon mejlat lite sexiga klipp som visar vad som väntar mig när jag kommer hem. Ibland är det romantiskt sex och ibland är det rock ´n roll-sex. Ibland är det två som har sex och ibland är det flera... Varför skulle jag bli sur för det?
Det är klart att om jag skulle börja mäta och jämföra och få för mig att min älskling är mer sugen på en amerikansk skådespelare än på mig, så har jag nog ett förbannat svagt självförtroende. Då skulle jag bli svartsjuk på alla skådisar som min älskling tycker är charmiga och/eller snygga.
Nä, om du har problem med att din respektive tittar på porr, så kanske det är du själv som har problemet...
men DU, det är faktiskt så att 50 % skiljer sig också, alltså är ju hälften av alla missnöjda med sin partner??? Och 30 % är otrogna. Kanske det är så att många tjejer hade haft mer sex om deras gett fan i porren??? Men det tänker de inte på? Vad kul för dig att din prinsessa porrsurfar, vad jag vet har hon ju sex med andra också!!!