Kvalité Gina Tricot? Vad tycker ni??
Har nästan aldrig handlat på Gina Tricot men funderar på att göra en beställning (bor ju i småstan..). Vad tycker ni om kvalitén? Håller kläderna? Vrider de sig i tvätten? Är mest inne på toppar och tröjor.
Har nästan aldrig handlat på Gina Tricot men funderar på att göra en beställning (bor ju i småstan..). Vad tycker ni om kvalitén? Håller kläderna? Vrider de sig i tvätten? Är mest inne på toppar och tröjor.
man får vad man betalar för skulle jag säga. dvs, topparna noppar, krymper, töjer sig osv..
Jag tycker det är bra!
En sorts långärmad tröja (tunna och tajt finns i många färger) har fantastisk hållbarhet! De noppar inte, håller färgen och går aldrig sönder! Jag hade två såna när jag var gravid (i min vanliga storlek) och jag kunde fortfarande använda dem efter graviditeten för de såg fortfarande snygga ut!
Men det mesta andra är inte alls lika bra.
Jag tycker att det är bra, har inte varit med om att någon tröja vrider sig eller liknande.
Hatar ginas kläder. Skitsmå storlekar med. En XL är väl som en M på H
Som tidigare skrev. Man får vad man betalar. Det är billigt och det är skit.
Mitt sista försvann
XL är som en M på hm. "vår målgrupp inte inte tjocka personer" som en anställd så fint förklarade när jag fråga om varför storlek XL hos Gina är sp mycket mindre. Bläääää för SkitGina!
Aaa visst är det. Har L i vanliga fall men på Gina får jag inte på en XL....så jag handlar inte där. XL är deras största storlek
De plagg jag har köpt där kan jag inte säga något ont om. Kanske någon tröja med tryck på bröstet där trycket har spruckit men det beror nog mer på min byst än på kvaliteten.
Köper många basplagg där och är helnöjd. Cubus däremot är rena skiten
Ja sen skriver några att man får det man betalar för, självklart är det så! Dock tycker jag att kläderna är bra. Men jag tycker att Gina är dyrare än H&M och Cubus med mera? Då får man väll typ gå till Jolina om man vill ha dyra kläder?
Jag tycker de är helt ok faktiskt. Har bara köpt tröjor därifrån och de har hållt länge,både färg,storlek och tryck. Just de storlekarna var faktiskt rätt stora, och jag är ändå lite mullig och kunde ha M. Men det varierar nog beroende på plagg och hur man ser ut i kroppen.
Både kvalitet och storlekar är väldigt varierande, skulle jag vilja säga. Tycker deras jeans generellt har hållit jättebra, samma med bas-linnen och de tunna tröjorna en annan skrev om här uppe. Och storleksmssigt har jag aldrig haft några problem. Jag har runt 42/L i koftor och tröjor när jag inte är gravid, och brukar alltid kunna hitta kläder där, men får rätt ofta gå ner i storlek till 40/M. Till skillnad från t ex HM där jag sällan hittar kläder som passar eller sitter bra..
Sämst kvalité!
Jag gillar Ginas kläder . Tycker att dem är normala i strl också. Har M där nu & 38 på H&M..
Tycker det är varierande kvalitet, det med storlekarna håller jag dock inte alls med om. Tycker det är vanliga bra storlekar. Ligger på M/L.