Vart är sexlusten?
Lever tillsammans med en man, vi är gifta och fick barn förra året. Från det att vi träffades tills innan barnet kom hade vi sex i mängder överallt, spontana avsugningar, och diverse annat. Straxt efter avslaget försvunnit försökte vi oss på det och har väl som minst haft sex 2 gånger i veckan efter det.
Nu hade vi sex senast i förra veckan, min man ger hintar om det hela tiden, att det snart gått si och så lång tid. Han kan ta på mig( inte på ett otrevligt sätt, inte alls) men man märker att hans sexdrift är enorm, och jag känner inte alls för det. När vi väl kommer i säng är jag så trött så jag somnar på stört.
Men jag känner av stämningen här hemma, inte att vi är osams eller något sånt, men så fort det kommer på tal eller han gör ett närmande och jag säger ifrån, så blir det följdfrågor på det, och lite sura miner. Det är en tryckande stämning på något sätt, och har vi inte sex snart så kommer det pysa över här hemma.
Vad ska jag göra? Ha sex med honom för att "lugna" situationen, eller låta det blir tredje världskriget här hemma för att JAG inte känner för det?
Jag vet inte varför jag känner så här, jag attraheras av honom enormt, men min sexlust är som bortblåst=/