Ni runt 31 år som gjort KUB
Hej!
Skulle vilja fråga er som är runt 31 år vad ni fått för siffror på KUB testet?
Hej!
Skulle vilja fråga er som är runt 31 år vad ni fått för siffror på KUB testet?
1/2000
Men blir fel
1/2000 blir 0,0005 %
1:5225 blir 0,0001 %
Ok tack nu förstår jag och blev lite lugnare det blir ju inte mkt i procent!
Skönt det lugnade, det var när jag såg detta som jag släppte det :)
Och jag hade bra mkt sämre än dig!
Men jag känner igen oron och tankarna!
Kram
Hade 1 på 78. Gjorde moderkaks prov nu i måndes o väntar på mitt resultat. Är 31 år.
Håller tummarna att allt är ok!
Tack så mkt, sjukt nervös nu !!
Jag förstår det :(
Det som är tröstande är att det är en risk på 0,013 % så det kommer säkerligen gå bra!
Uppdatera oss om du orkar sen
Kram
Hej,
Jag är 35 och gjorde KUB igår, jag fick 1:20000. När jag var gravid med mitt första barn fick jag 1:7900, då var jag 33 år. Jag var helt säker på att jag skulle få sämre värden den här gången då jag hört att åldern spelar så stor roll.
Men tydligen så spelar även tidpunkten för blodprovet roll, den här gången tog jag provet i v.9+0 och förra gången någon vecka senare. Någon som varit med om samma.
Håller tummarna för alla er som väntar på besked!
Hej, fortfarande inget svar har kommit. men skulle ta 3-5 dagar så hoppas på att det kommer idag så man kan släppa alla dom tankarna nu. Ja om man tänker så i procent så är det inte så farligt men ändån, huvudet snurrar av alla tankar o oron. Hör av mig när jag vet. Kram alla.
Jag hade som 33 åring 1/18000.
Hej :) Fick mitt resultat igår o lillen var frisk !!!!! Sån underbar lättnad, Kram
Tusen tack !! Det gör jag nu, försöker slappna av o njuta av denna graviditeten !! Kram
Jag är 34 iofs men har fått 1/20 000 på denna graviditet och samma siffra på barn #3 och #2.