hur kan socialen hjälpa??
satt precis och åt kvällsmat med mitt x,.
då säger hon att hon inte kan skriva på pappret som jag fått från familjerätten
för att hon är drogpåverkad,.,. hennes social kontakt har sagt att hon inte kan skriva på någoning nu när hon är påtänd ,.men exet utryckte klart jag skulle veta att hon har samma umgäesrätt med våran fyra åriga dotter som vilken mamma som helst,.
jag har under 2 års tid haft förhoppningen att hon skall kunna vara hos sin mamma varanann helg men det har sällan fungerat,. för det har varit droger sprit bråk, jag har nästan varje helg när mamman har haft henne fått hämta henne,.
hur kan socialen säga att hon inte får skriva på något när hon e påverkad,. det är ju ett stadie som man väljer själv,.
jag har våran dotter hela tiden och nu har socialen sagt att det är olämpligt att mamman har henne när hon är drogpåverkad,. men är hon ""nyckter"" i några dar så är det okey om hon orkar,. alltså hur ska jag kunna veta om hon är nyckter eller inte,. .,
så enligt socialen ska jag lämna henne där om hon varit nyckter några dagar om mamman orkar,. men mitt liv då,. hur ska jag kunna planera mina "barnfria dagar" om hon helt plötsligt inte orkar mer,.
ville nog bara skriva av mej,. faan e såå tröt på socialstyrelsen,. tycker det är könsdiskriminerade,. för hade det varit jag pappan som hade hållt på med droger och grejer så hade det funnits massa hjälp för mamman att få,. trött på detta nu,.
kram och tack till dej som läste,.