Jag har tre flickvänner
Mitt liv har komplicerat till sig. Helt plötsligt har jag tre flickvänner. Känns som en för mycket. Vem ska jag göra slut med? den vackra, den okomplicerade eller den barnsugna?
Mitt liv har komplicerat till sig. Helt plötsligt har jag tre flickvänner. Känns som en för mycket. Vem ska jag göra slut med? den vackra, den okomplicerade eller den barnsugna?
förmodligen den barnsugna för förhoppningsvis e hon mer mogen än du är!
Kan du inte välja, men känner att det är för mycket, så kan du nog lika gärna dra lott,eller separera från allihopa. Är man kär vill man rimligen inte göra slut med någon hur mycket det än är.
Varför skulle det inte funka om de nu vet om varandra? Jag har 4 älskarinnor, två av dem väninnor och ibland har vi träffats alla tre. Den tredje har själv två älskare, mig och en annan, har inga som helst problem med att hon träffar honom, hon brukar berätta om sina upplevelser med honom men han tycks ha svårare för att hon träffar mig, hur man nu kan göra sådana anspråk på varandra. Nummer fyra är den som jag har djupast relation till, vi har träffats i många år.
Alla vet om varandra och två av dem är som sagt väninnor. Däremot vet bara en av kvinnornas makar, nummer fyra (de är alla gifta) om att hans fru har en älskare, hon och maken har en cuckoldrelation. De övriga har detta helt vid sidan av. Gäller väl bara att hitta ett arrangemang som funkar så kan du väl behålla alla tre?