• Nillan66

Efter kontroll så e det inget fel alls på mig, utan felet ligger hos min partner.

• Svar på tråden Efter kontroll så e det inget fel alls på mig, utan felet ligger hos min partner.
  • Esping

Ja, men det krävs två för att dansa tango, så det hjälper ju inte.... Vi är i samma sits, men hoppas att bli hjälpta av IVF. Det aksne kan hjälpa er också.

• Anne69

Visst är vi många som har det precis så men......det är ju ändå parets gemensamma problem och det måste också få sin gemensamma lösning.

• dison

Vi har precis fått svar på mannens spermaprov och det var helt normalt. Så hos oss är det min kropp som har problem med fertiliteten, fast det drabbar ju ändå oss båda som par. Men skönt att det bara är mig det är "fel" på, känns som bättre odds då än om vi båda hade haft nedsatt fertilitet. Lycka till alla!

• Skrollisen

är det nåt som är fel kan man alltid görna nåt åt det.. på oss är "inget" fel.. yeah right.. vi sitter i den oändligt långa ivf kön.. kännas hopplöst.. hade bara nåt varit fel hade vi sluppit denna tröstlösa tvååriga väntan..

Svar på tråden Efter kontroll så e det inget fel alls på mig, utan felet ligger hos min partner.