• mimmie01

Ruvare erfarenhet av blödning??

Hoppas hoppas ni orka ta er tid att svara, jag är på ruvardag 9 idag & igår kom en ljusrosa strimma av blod, sen kom det inget mer när jag torkade mig på kvällen, heller inget på morgonen, så jag släppte lite den hemska oron. idag i em. som kom det samma igen, jäkla berg & dalbana det här, har nån av er erfarenhet av nån blödning under ruvningen?
    Hade verkligen hjälpt att höra..

• Svar på tråden Ruvare erfarenhet av blödning??
  • Vickan I

Jag har blödit två ggr vid FET. Ena gången var det tråkigheter och andra gången gick allt väl. Håller tummarna.

• moii

Dag 8 blödde jag lite. Sedan + två dagar före TD, sedan blödde jag varje dag från V5 till v12 så nog kan man blöda alltid.

• Mumsan01

Hej alla.. Gjorde ÄP den 5/9 å gjorde ET den 7/9.. Har svårt att räkna ut vilken ruvadag jag är på.. Någon som är bättre än mig på räkning :) min andra fundering är att idag på morgonen fick jag lite lite rosa på papperet, kan de ha varit en nidis?? Ska testa den 26/9 vilket jag tycker är otroligt långt fram få jag hade mens senast den 13/8 å har ca 30-31 dagar mellan.. Känns så meningslöst att får man mens den 13/9 så vet man att de e kört men ska ändå testa den 26/9.. Hur länge emellan er ET å tesdag hade ni?? Tacksam för svar // en förvirrad själ

• mimmie01

Tänkte väcka denna tråden till liv för det verkar som jag jämt skall blöda & är lika orolig varje gång & tycker dessutom det är såå jobbigt, så jag hoppas på fler som kan dela med sig sina erfarenheter.

När jag startade tråden & hade blödningar till & från så var jag faktiskt gravid, men tyvärr höll inte glädjen sig så länge då graviditen slutade i MA vecka 7. Så nu försöker vi igen med FET & är på ruvardag 10 & nu händer det igen, ruvardag 7,8 & 9 var det brunt/rosa & i natt kom det blod, men inte så mycket att det rann, men tillräckligt att skrämma mig. Har ju inga andra symptom, men det hade jag iofs inte förra gången heller då jag var gravid.

Kanske är det mensen som kommer kanske inte, att inte veta är jobbigt, har TD på måndag.

Så har ni nån erfarenhet av blödningar under ruvartiden dela gärna med er, & hur blev utgången för er?

Kram      

• Copyjulia

Jag har blött vid tre ivf:er. En gång var det mf, en gång utomkveds och nu senast då jag var gravid. Så det verkar kunna betyda lite vad som helst. När jag var gravid blödde jag till och från fram till v 8. Började under ruvartiden, kommer inte ihåg exakt vilken dag men det var innan testdagen. Men det gick bra och fick en son för sex veckor sedan.

Svar på tråden Ruvare erfarenhet av blödning??