• camillas1985

Visa bilder på er rosa dopdukning.

Har två pojkar sen innan och nu blev det en flicka så nu blir det ett rosa dop =). Har lite dålig fantasi så vill börja planering i tid så visa gärna bilder på er dukning.
    Berätta gärna också om ni vet någon bra sida att beställa inbjudningskort och servetter från.

Isak 090201 William 100721 Ellen 120708
  • Svar på tråden Visa bilder på er rosa dopdukning.
  • SessanM

Jag har tyvärr inga bilder än då vi inte har dop förrän nästa vecka men jag kan ju skriva lite hur jag tänkt och visa bilder senare :)

Ljusgrå dukar, cerise rosetter (ej bestämt hur de ska vikas), rosa rosor i smala vaser, cerise höga ljus samt vanliga värmeljus, jag har stansat ut små hjärtkonfetti som ska ligga i mitten av borden som dekoration.

Jag har också klippt ut större hjärtan som ska sättas fast på glasen med små rosa klädnypor med ett filthjärta på, dessa ska gästerna sedan få skriva små råd och visdomsord på och sätta på en lina för alla att läsa. Ska sedan sätta in dessa hjärtan i ett dopalbum med bilder, inbjudan osv från dopdagen.

Jag gjorde mina inbjudningar själv men vill man beställa relativt billigt har jag hört gott om vistaprint.

Hoppas du kan få en någorlunda bild av vår dukning :)

Svar på tråden Visa bilder på er rosa dopdukning.