Lämnad av "kompisgänget"
Ska försöka förklara läget lite lätt nu.
Min dotter har 2 "kompisgäng", ett där dom är 8 tjejer som alltid haft taco-kvällar, filmkvällar och alltid haft jätteroligt med varandra sedan 5an-6an. Dom är ofta här och jag känner alla tjejer väldigt bra.
Sen umgås hon också med ett "festgäng" som jag skulle kalla dom, det är inga nära vänner hon ringer och frågar om dom ska ta en fika men det är dom hon ofta festar med om helgerna och sover ofta över hos. Inga vänner jag riktigt känner till.
Sen började min dotter i hemlighet "hålla på" med sin nära kompis pojkvän (Vilket även jag anser vara fruktansvärt gjort).
Hela kompisgänget blev lite sura på min dotter men dom umgicks fortfarande.
Tjejen och killens förhållande fortsatte trotts "incidenten" men senare kom det ut att min dotter och han hade legat med varandra efter en fest.
Då vände sig hela gänget emot henne (jag menar verkligen inte att det var rätt gjort av min dotter).
Min dotter har riktigt svårt att inse när hon har gjort fel så jag antar att hon inte bett om ursäkt eller pratat om det.
Nu om vardagarna är min dotter ofta hemma efter skolan, hon kanske är med kompis 2-3 dagar efter skolan. Men på fredagar och lördagar, då är det ALLTID fest som gäller.
Dom drar runt på fester utanför stan, och ja det har blivit alldeles för mycket festande. (Hon är 16 år).
Jag tror hon verkligen saknar sina kompisar och faktiskt skäms över det hon gjort.
Är det någon som har varit med om samma situation eller har egna erfarenheter?