• hejdu02

15årig son kissar i sängeb

Min son som är 15år har ändå sen han var liten kissat i sängen, aldrig på dagen. Han tar ibland minirin tabletter om han ska sova hos kompisar.
    Är detta normalt?
    Vi tycker det är ganska konstigt att läkaren inte hittade nåt på ultraljudet vi gjorde, Vad kan det vara och vad kan man göra åt det?

• Svar på tråden 15årig son kissar i sängeb
  • DuTrorAttDuVet

varför tar han inte tabletter varje dag? Vad jag fick höra så (kan) kroppen ställa in sig under en tid, så att när man sen slutar så ska tabletterna inte behövas. Om det inte hade funkat (vilket det gjorde på mitt barn) så hade vi fått någon slags madrass med ett larm i - det var även tal om något man lade i underbyxorna på natten som skickade nån elektrisk impuls till hjärnan om man började kissa... Har ni inte fått någon sådan hjälp alls?

• iakttagare
    hejdu02 skrev 2012-09-03 00:44:02 följande:
    Min son som är 15år har ändå sen han var liten kissat i sängen, aldrig på dagen. Han tar ibland minirin tabletter om han ska sova hos kompisar.
    Är detta normalt?
    Vi tycker det är ganska konstigt att läkaren inte hittade nåt på ultraljudet vi gjorde, Vad kan det vara och vad kan man göra åt det?

Kan tyckas konstigt, men är han nervös kanske? dåligt självförtroende eller....?
Svar på tråden 15årig son kissar i sängeb