• Zunshin3

Ung och förvirrad

Jag vet inte riktigt vad jag vill få ut av detta men jag behöver skriva av mig...
    För ca 7 år sen fick jag kontakt med en 9 år äldre kille vid namn C som bor 24 mil från mig och vi träffades bara några gånger men har haft kontakt till och från sen dess. För 5 år sen träffade jag en kille vid namn D som jag bodde 16 mil ifrån men förra året flyttade vi ihop och fick en son tillsammans. Jag har hela tiden inte riktigt vetat vart jag har honom och emellanåt litar vi knappt på varann. I våras tog jag upp kontakten med C och gjorde slut med D. Jag träffade C några veckor senare och vi gick på bio och hade det mysigt men det var bara för en kväll. Några veckor senare åkte jag hem till honom och bodde där en vecka. Vilket D inte tyckte nå vidare om eftersom vi fortfarande är sambos. Efter ytterligare någon vecka åkte jag till C över en helg och han tog med mig på en grillfest där jag tror jag hittade mannen i mitt liv! Vi kunde inte slita blickarna ifrån varann och bytte telefonnummer. Nu har vi haft kontakt i tre veckor och allt känns så rätt. Dock bor han också 24 mil ifrån mig. I helgen åkte jag och träffade honom och vi tog in på hotell och hade det helt underbart. Jag känner starkt för honom. Men enligt honom så är han kär i mig och tror att han älskar mig. jag svarar då att han omöjligt kan älska mig efter såhär kort tid. Men han säger att jag är allt han har drömt om jag säger underbara saker till mig hela tiden.

Jag känner mig så himla förvirrad på något vis.  

• Svar på tråden Ung och förvirrad
  • Tealhawk

Jag med. Jag fattar ingenting av det där inlägget. Men få se... Du är sambo med D, men åkte till C och sedan träffade du en annan kille medan du var där och nu är du alltså kär i kille nr 3?

These are not the droids you're looking for
  • Poppee

Låter snurrigt. Kanske inte världens bästa för barnet att du träffar så många killar?
    Men gillar du kille nr 3 så försök med honom då. Men bestäm dig :)

• Patricia Sandell93

Vad är det för dåligt med att hon träffar flera killar, jag antar att hon inte introducerat C och den nya killen för ungen än?

Svar på tråden Ung och förvirrad