När det är våran tur?
Jag känner bara att jag måste få skriva av mig, vet inte hur jag ska få ur mig mina känslor annars!
Jag och min man har försökt att bli gravida i 1.5 års tid. Vi lyckades få ett svagt plus förra hösten men fick missfall.
Vi var så glada att det äntligen blev ett plus och inte negativt men så kom missfallet och gjorde oss väldigt ledsna.
Sen dess har vi försökt, försökt och försökt. Har testat med bidrottningsgele, andra tabletter, träning och försökt att inte tänka på att bli gravida.. men det går inte :(
Jag får symptom som illamående, ont i magen, trötthet och humörsrubbningar.. och detta tänder ett litet hopp men sen när man köper ett test och det visar att man inte är gravid så är man tillbaka på ruta 1 igen.
Jag vet inte vad jag kan göra mera. Jag är 27år, är det för tidigt för att söka hjälp hos mvc? hur fungerar en utredning? Jag vet inte alls..
Är det någon annan i samma sits eller som känner samma som jag? Jag blir så arg på mig själv att min kropp inte vill ha ett barn lika mycket som jag och min man.
Det gör ont, väldigt ont.