Få tillbaka henne?
Hej,
Jag och min sambo träffades när vi bara var 19år. 9månader senare var vi gravida, ett år efter att förs barnet kom så kom det andra, eftersom vi båda ville ha ett syskon till grabben.
Sen första förlossningen mer eller mindre har vi inte haft sex och jag vet att min sambo redan var less på vårt sexliv redan i sammband med att vi vart gravida. Nu har vi inte sex alls, hon känner inte att det klickar, noll attraktion med andra ord. Jag är dock åt det helt andra hållet. Förhållandet sjunger vad det verkar dock som på sista versen.
Jag var oskuld när vi träffades och har alltid hållt tillbaka i sängen då hon var mer erfaren än mig och visste vad hon gjorde. Men andra ord jag har vart kass och hon ser inte att det nånsin skulle kunna bli bra.
Mitt hjärta och hjärna säger dock att vi skulle kunna få ett grymt sexliv om vi bara försökte, mycket för att jag tycker mig ha mognat. Vårt förhållande har varit kantat med stora frågor sedan vi blev gravida, klarar vi av det? det ekonomiska, alla hennes vänner drog, förlossningsdepression, giftstruma med ytterliggare depression. Nu är hon attraherad av andra men inte mig.
Någon förslog att vi kanske skulle kunna tända en gnista genom att bara ligga med varandra och få spärrar som beror på gamla assiciationer till dåligt sex att släppa (förutsatt att jag faktiskt är bättre). Hon vill dock inte då hon skulle känna sig "våldtagen". Finns det någon väg ur denna negativa sprial jag startat för 4 år sedan genom att inte vara aktiv och ta för mig i sängen.
Jag känner att hon gör ett förhastat missatag genom att lämna mig så som hon pratar om, men hon är uppgiven. Borde jag bara släppa taget om henne som så de säger att man ska göra för de man älskar.
Vart kan man annars gå och prata med sex coach eller dyligt som kanske kan hjälpa oss/mig och få henne att förstå och tro på att det kan bli bra?
MVH
Hopplöst förälskad kille