• Anonym (whoosa)

Flera flickvänner!! och nu börjar jag bli "hooked"

Killen jag träffar har fler flickvänner, en hel hög faktiskt.
    Och nu börjar jag bli lite för intresserad.
    Ska man gilla läget? Vad ska man göra liksom?
    "Hej flickvän nr 3. Om du har honom vecka 37 så kan jag ha honom vecka 38, sen kan vi ha delad vårdnad med nr 1, 2 och 4 under julhelgen?"

Hur tusan gör man?

• Svar på tråden Flera flickvänner!! och nu börjar jag bli "hooked"
  • Anonym (men USCH)

Skaffa en svensk kille.. din nuvarande e ett iranskt SVIN. usch usch usch

• Meddelande borttaget
  • Teodore

Tänder kanske dig lite att du vet han är med andra tjejer....

• icy
    Anonym (men USCH) skrev 2012-09-10 01:57:05 följande:
    Skaffa en svensk kille.. din nuvarande e ett iranskt SVIN. usch usch usch
    Vad ger du för garantier att svenska killar är bättre än iranier? Vissa iranier är faktiskt svin det har du rätt i, men det är samma sak om svenska killar.

Ts, skaffa en kille som respekterar dig och enbart har plats för DIG och ingen annan. Den här killen är ju en idiot. 
  • Samama

Hur gamla är ni? 8? En vuxen människa fattar väl att det inte funkar så...

• Isbit

Det är väl samma nästan som Öppet förhållande som det snackas så mycket om här på FL

• Anonym (nej tack)

Tja så länge som han är med på att du har fler pojkvänner än honom så? Nä just det du fick bara ha honom va?

Bryr mig inte ett skvatt om killen har ett helt harem efter sig, men då ska jag också ha lite roligt vid sidan om! Sånt där "jag får men inte du"-tänk är extremt avtändande. 

Ge dig inte in i något med en sån människa ts, du kommer bara bli besviken och kuvad. 

• Anonym (Haha)

Haha har tjejerna 4 pojkvänner

• Anonym (jaha)
    Anonym (Fy fan) skrev 2012-09-10 01:46:14 följande:

Skulle fan aldrig kunna vara ihop med en sådan puckad idiot till kille, men de säger ju sitt när han inte är svensk, dem har en annan syn inte alla tack och lov. 

Men ja, lycka till och dela å få sjukdomar med honom.

Kan bara inte förstå hur man kan vara ihop med en kille, som vägrar hålla sig till 1.  

Nej "dem" har inte alls en annan syn på saker eftersom han inte representerar alla Iranier i världen, vissa svenska killar gör EXAKT likadant. Skillnaden är att när en svensk kille gör så så är han bara en individ, när en invandrare gör så så är det representativt för allaTomte

Angående idioter... vem är den största idioten, killen eller tjejerna som är ihop med honom trotts att de vet hur han är?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (whoosa) skrev 2012-09-05 22:38:57 följande:

Killen jag träffar har fler flickvänner, en hel hög faktiskt.
    Och nu börjar jag bli lite för intresserad.
    Ska man gilla läget? Vad ska man göra liksom?
    "Hej flickvän nr 3. Om du har honom vecka 37 så kan jag ha honom vecka 38, sen kan vi ha delad vårdnad med nr 1, 2 och 4 under julhelgen?"

Hur tusan gör man?

Tja, vad vill du att vi ska säga, du vet ju hur han är och då får du helt enkelt välja mellan att dela honom med 3 andra brudar eller dumpa.

Vad du INTE ska göra är att inbilla dig att du är så mycket bättre än någon av de andra brudarna och att han därför kommer dumpa alla andra för dig bara han inser hur fantastisk du är....för det kommer aldrig hända. För honom är du bara ett av flera knull.
  • Anonym (Fridag)
    Han får begränsa sig till tre flickvänner förutom dig.

Enligt Islam får en man gifta sig med upp till fyra hustrur ? sura 4 vers 3 i Koranen.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Fridag) skrev 2021-05-31 12:01:37 följande:
    Han får begränsa sig till tre flickvänner förutom dig.

Enligt Islam får en man gifta sig med upp till fyra hustrur ? sura 4 vers 3 i Koranen.
    Många Iranier som bor i Sverige bor här just för att de INTE är muslimer.
    Snubbe kanske bara är kåt och/eller polly?
Svar på tråden Flera flickvänner!! och nu börjar jag bli "hooked"