Min kille vill aldrig ha sex:(
Hej på er! Jag tror verkligen jag behöver hjälp! Innan jag blev gravid förra året hade jag och min kille jättemycket sex. Kanske 1-3 gånger varje dag. Sen blev jag gravid och det blev mer sällan ju större jag blev. Det hade jag förståelse för. Men jag ville alltid ha sex, och fet var alltid han som hade bollen i hand och fick bestämma när vi skulle ha sex. Nu är vår son 6 månader gammal och vi har sex kanske 1 gång i veckan, ibland 2. Och BARA på helgerna. Han skyller på att han jämt är trött men jag tror han inte. Jag är också trött. Jag är uppe med vår son på nätterna och fullt ös på dagarna när han jobbar. Vad är det för fel? Är det fel? Eller normalt? Jag tänker mig några år frammåt, ska vi bara. Ha sex 1 gång i månaden då eller? Jag är väldigt orolig för jag har ju mina behov liksom :/ Vill också tillägga att jag brukar fråga om han onanerar på jobbet, och det brukar hända, men när han vet att jag så gärna vill ha sex, borde han inte kunna hålla sig till han kommer hem från jobbet??? Snällla hjälp mig få svar på detta!