• Lill Malle

Nygjord abort.Ont att få orgasm?

Hej allihopa !
    Jag har endometrios o alltid tänkt negativt(typiskt mig) att ja ej kan bli gravid..för ca 4 veckor sen fick jag veta att jag var gravid..trodde ej på de men blev både glad o nervös..har alltid önskat att få ett barn men just nu var allt komplicerat o verkligen inte rätt tillfälle o de är jag så arg och ledsen över..iaf,jag var tvungen att görA abort som jag gjorde i onsdags..(medicinsk).allt gick bra men det var hemskt o jag gör aaaaldrig om de! Jag blöder lite grand o vet att jag ej får ha sex innan blödningen är över..MEN är sjukt kåt så jag o min partner håller på o dör..min fråga till er är om ni vet om det är ok att onanera fast utanpå med bara fingrar ?
    Och om ni vet om det gör ont att få orgasm eftersom man fortfarande blöder lite..?
    Snälla någon svara så fort som möjligt om någon vart Me om detta,testat o vet. Jätte tacksam för svar!
    kram Malle

• Svar på tråden Nygjord abort.Ont att få orgasm?
  • Neko

Så länge du inte sticker in något är det säkert okej, kanske till och med bra eftersom livmodern drar väl ihop sig när man får orgasm. Jag tror att det kan göra lite ont men det märker du ju och slutar. Själva orgasmen gör nog inte mycket mer ont än hur det känns före, men för mig gjorde det liksom lite ont att bli väldigt upphetsad.

• Lill Malle

Hm okej!

Jag brukar alltid få lite ont när jag blir upphetsad men är rädd att de gör ont i samma ögonblick som jag kommer..men ja får väl göra ett försök haha ! Tack snälla för ditt svar

• Bell05

Hej! Undrar hur de gick för dig? Då jag just nu är lite i samma sits, jag gjorde en kirurgisk abort 14/4 så alltså för 9 dagar sen. Jag har samma restriktioner kring sex och jag blöder fortfarande men tänker ifall jag bara skulle kunna onanera utan att föra in något.😄

Svar på tråden Nygjord abort.Ont att få orgasm?