• Lillame21

Huggies rabatter

Ja såhär ligger det till. Har börjat gå igenom blöjaortimentet på affären och kan gärna tänka mig erfara fler märken. Denna omtalade huggiesblöjan har jag faktiskt inte enbart hört gott om. Därför dragit mig för att köpa dessa, med risk för att de inte skulle vara ett lyckat köp. Känner därför att en rabattkupong kunde vara ett stort plus vid en lyckad affär, om inte ett plåster på såret vid en dålig om det inte handlar om lika stor summa. Googlat lite och tolkar det som att huggies har ett löpande rabatt utskick som pampers och libero. Men jag lyckas inte hitta vart eller hur man kommer över dessa och registreras för att få dessa. Har sett att någon på tradera auktionerar ut sånna rabatter. Men måste ju gå att hitta. Hjälp mig!!?

• Svar på tråden Huggies rabatter
  • Hoomlan

Har tyvärr inga rabatt kuponger, men sonen är 2½ år och jag köper enbart huggies (sambon köper enbart libero, haha)  och jag är super nöjd med dom blöjorna då dom inte läcker plus att dom sitter brätte och är inte lika hårda som andra blöjor! :)

hoomlan.vimedbarn.se/ - Mama till Neo & gravid med pyret ♥
  • Lillame21
    Hoomlan skrev 2012-09-10 22:46:16 följande:
    Har tyvärr inga rabatt kuponger, men sonen är 2½ år och jag köper enbart huggies (sambon köper enbart libero, haha)  och jag är super nöjd med dom blöjorna då dom inte läcker plus att dom sitter brätte och är inte lika hårda som andra blöjor! :)

Googlade lite och där stog det på någon sida att man skulle kunna registrera någonstans för att få? Vad väger ditt barn och vilken storlek har du kört på? Hur är dessa i storleken? Min son är inte så mullig och har inga direkta bilringar eller veck. Ingen knubbig kille direkt förutom liten putande mage. Han väger runt 14kg plus något gram. Såg att huggies byxblöja med bilar som är prinsessor för tjejer, endast går upp till nr5 14-18kg. Hur är det storleksmäsdigt?
  • Hoomlan
    Lillame21 skrev 2012-09-10 23:06:23 följande:

Googlade lite och där stog det på någon sida att man skulle kunna registrera någonstans för att få? Vad väger ditt barn och vilken storlek har du kört på? Hur är dessa i storleken? Min son är inte så mullig och har inga direkta bilringar eller veck. Ingen knubbig kille direkt förutom liten putande mage. Han väger runt 14kg plus något gram. Såg att huggies byxblöja med bilar som är prinsessor för tjejer, endast går upp till nr5 14-18kg. Hur är det storleksmäsdigt?
    tror vi har kört på st. 4-6 sonen har 6 nu väger ca 15 tror jag (längesedan han vägdes sist nu) tycker dom är väldigt bra körde på 5 långt efter sonens pappa bytt till storlek 6. Jag tycker dom är bra och att du bör testa dom :)

jag vet inte hur det är med kuponger faktiskt, använde sånt när han var mindre bara med typ libero och pampers.
  • Hoomlan
    Lillame21 skrev 2012-09-10 23:54:20 följande:
    Vilka modeller använder ni?
    jag kör på up and go eller vad dom heter sambon kör jobbiga modellen med knäppning ;) Spelar ingen roll om jag skriver på listan vilka blöjor vi ska ha han köper andra ändå (suck)
  • Lillame21
    Hoomlan skrev 2012-09-10 23:58:38 följande:
    jag kör på up and go eller vad dom heter sambon kör jobbiga modellen med knäppning ;) Spelar ingen roll om jag skriver på listan vilka blöjor vi ska ha han köper andra ändå (suck)

Tänkte mer vad märkets egna namn för modellen du använde eftersom det finns två olika byxblöjor i huggies.
  • Hoomlan
    Lillame21 skrev 2012-09-11 00:18:59 följande:

Tänkte mer vad märkets egna namn för modellen du använde eftersom det finns två olika byxblöjor i huggies.
    oj det vet jag inte, men vet att det var nalle puh och dom på dom, eftersom sonen var överlycklig så fort det var tiger på ;)
  • Lillame21

Köpte 1 pkt huggies knäppbara blöja. I storlek 6. Hörde de var små i storlekarna . Tyckar att stoppningen separrerars och bollar ihop sig efter kissning. Precis som en kudde av dålig kvalité, som blivit använd. Upplever ni detta!?

Svar på tråden Huggies rabatter