• kaffetunnan

Gynekolog sökes!!

Min gynekolog gick i pension nästan samtidigt som jag hamnade i kön för IVF. Med andra ord har jag ingen gynekolog längre.Med väntetid på IVf och äggdonation så har jag varit utan en läkare ca 1½ år. Huddinge sjh som sköter IVF och donation kan inte hjälpa mig även om det hade varit idealiskt.

Nu har jag och gubben bestämt att vi ska till Riga för att ...äh ni vet varför (er behöver jag inte förklara något för ni bara vet ändå Glad)

Allt hade varit bra om jag lyckats hitta en bra gynekolog här i Sthlm. Jag behöver hjälp de få som faktiskt skulle kunna ställa upp (mediciner, undersökningar och venprover) är så fullbokade att de inte tar emot nya patienter.

Jag bor i Stockholm och har letat i närområdet och utanför stan. Det tar på krafterna att ringa och få en massa nej det gör vi inte här..bla bla.

Jag blir snart helt galen av detta. Något tips om vart jag hittar en bra gynekolog? Gärna åtminstone inom tunnelbanesystemet räckvidd.
    Kvinnlig eller manlig spelar ingen roll.

• Svar på tråden Gynekolog sökes!!
  • AnetteC
    kaffetunnan skrev 2012-09-12 11:29:43 följande:
    Min gynekolog gick i pension nästan samtidigt som jag hamnade i kön för IVF. Med andra ord har jag ingen gynekolog längre.Med väntetid på IVf och äggdonation så har jag varit utan en läkare ca 1½ år. Huddinge sjh som sköter IVF och donation kan inte hjälpa mig även om det hade varit idealiskt.

Nu har jag och gubben bestämt att vi ska till Riga för att ...äh ni vet varför (er behöver jag inte förklara något för ni bara vet ändå Glad)

Allt hade varit bra om jag lyckats hitta en bra gynekolog här i Sthlm. Jag behöver hjälp de få som faktiskt skulle kunna ställa upp (mediciner, undersökningar och venprover) är så fullbokade att de inte tar emot nya patienter.

Jag bor i Stockholm och har letat i närområdet och utanför stan. Det tar på krafterna att ringa och få en massa nej det gör vi inte här..bla bla.

Jag blir snart helt galen av detta. Något tips om vart jag hittar en bra gynekolog? Gärna åtminstone inom tunnelbanesystemet räckvidd.
    Kvinnlig eller manlig spelar ingen roll.
    Hej Kaffetunnan! Jag är i samma situation som vad du är. Är urtrött på att ringa runt till alla läkare och kliniker. Om du hittar något så får du gärna Inboxa mig. !!
  • AnetteC
    villsågärna38 skrev 2012-09-12 15:55:42 följande:
    Inboxar dig!!!

Du får gärna skicka till mig med! Tack på förhand!
  • novem

Hej, jag blev jätteglad när jag hittade den här tråden! Jag är i samma situation och skulle bli överlycklig om jag fick namn och nummer till denna gynekolog. Så inboxa mig också, SUPERTACK!

• Henrietta01

Hej, jag behövde göra UL i somras inför ÄD 15/8. Otroligt svårt att hitta nån gyn under sem, men fick napp hos en i Skärholmen, som finns med på AVA Rigas lista + en ny klinik på Götgatan. Båda gjorde UL och jag bet. vanl landstingstaxan. Jag har dock inte frågat om de kan tänka sig att skriva ut mediciner, nån som vet om de brukar göra det?

• hoppfull03

Mig med! Tack på förhand :)

• Bellini2

Jag är lite oteknisk så jag kan inte inboxa er men om ni inboxar mig så har jag ett bra namn. Gjorde ÄD för ett par år sedan.

• Majken79

Hej! Jag behöver också en gynekolog i Stockholm för ivf i Köpenhamn. Vore toppen om någon kunde tipsa! Inboxa gärna om ni inte vill skriva här. Tack på förhand!

Svar på tråden Gynekolog sökes!!