• Anonym

ingen mens men inte gravid?

Behöver få svar på några frågor: Hoppas nån kan ge mig några svar/råd.
    Jag har ett barn sedan tidigare men har nu svårt att få nummer 2.  Min mens är nu försenad en vecka ( tidgare så kan den ha hoppat nån dag el så) känner att mensen ska komma vilken dag som helst men den kommer inte. Har testat mig flera gånger men pregotesterna visar ingenting. Kan man missa en mensperiod? Jag vet ju att jag hade ägglossning efetrsom jag gjorde ägglossningstest. Vet inte om det hör till men förra månaden fick jag ett missfall i typ vecka 3 men jag har alltså haft ägglossning sedan dess.

Jag undrar nu också lite panikartat: När ska jag börja med ägglosningstesten? I vanliga fall så är det typ vid den här tiden på månaden.... Om jag nu har missat en mens ( om det ens är möjligt att göra det) så vill jag ju inte missa möjligheten att upptäcka när jag har ägglossning denna månad....
    gahh nån som har erfarenhet?!?

• Svar på tråden ingen mens men inte gravid?
  • Anonym

Hur vet du att du fick ett missfall i v3?

• Anonym (trådst.)

5 veckor kanske det ska vara .... (2 veckor efter senaste mens + äl + två veckor innan jag ens kunde göra testet...)
    Jag hade ett svagt plus på pregotestet tre dagar i rad.. Pluset blev bara svagare och sen så kom en blödning. Eftersom jag gör ägglossningstesten så utgår jag bara från att det var i vecka 5....

• ummabdilleh

min mens har varit sen ibland i 3 veckor men sen kommit, fast fler dagar

Svar på tråden ingen mens men inte gravid?