• patti1987

ok? fula? fina? HELP :-)

hade tänkt mig och köpa detta helt normala egentligen och inget speciellt med dom..  vill ha dessa i den här färgen och svarta..kilklacken är svart den med.

vad för kläder passar bäst till de här skorna? och vilka färger passar bäst ihopp med dom här bruna?
    passar en jacka i färgen khaki till dessa?

och passar en skinnjacka i svart till dom svarta? :P

tacksam för svar
    snälla svar även om ni tycker att dom e fula haha

• Svar på tråden ok? fula? fina? HELP :-)
  • Meddelande borttaget
  • patti1987

dom bruna hade jag tänkt och använda till min khaki färgade vinterjacka.. med tajta jeans och stickade tröjor..bland annat vita elelr cremefärgade.

passar svarta till svart skinnjacka?

• Meddelande borttaget
  • patti1987

hmm vad ska jag ha för jacka till dom bruna skorna? vilken färg passar bäst..?

• patti1987

hmm ska jag kanske skippa bruna? blir kanske svårt med färg på jacka till dom? vill verkligen inte ha en vit jacka.

hmm

• patti1987

eller köpa dom svarta och andra bruna.. kanske dumt och köpa samma skor bara i en annan färg..? :P
  • Flisan79

Patti: de du la in i ts är helt ok men resterande bruna skor var inte snygga för fem öre.

Tycker absolut de bruna passar till khaki. Ta gärna upp den bruna färgen i en väska eller en halsduk.

Svart till svart fungerar alltid och skorna fungerar till både byxor och kjol. Jättesnyggt med en kortare 60 talsinspirerad klänning och tjocka strumpbyxor tex.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Flisan79

Röderaff: båda de du la in var bättre än alla utom de i ts, men de är ju helt olika stil ^^

• Meddelande borttaget
  • Flisan79

Ja, fast inte lika snygga. Menade att de i ts (trådstarten) var ok men inte samma stil

• Meddelande borttaget
Svar på tråden ok? fula? fina? HELP :-)