• Anonym (orolig)

30 år och har ingen lust att älska, Normalt?

Gott folk är detta normal att jag har en underbar kille som älskar mig och vill äska jämt men jag känner inte för det.
    Varje gång har går förbi mig hemma, han tar mig på brösten eller rumpan, jag bli så tröt på det hela tiden, så när han vill älska så vill inte jag. Är det ngt fel på mig?

Ibland har vi vilt sex super bra, bäst som kan häsda på dagen=)

• Svar på tråden 30 år och har ingen lust att älska, Normalt?
  • katalysator

Lusten går upp och ner i alla åldrar, det är inget konstigt. 

Säg till honom att du blir trött på att han tafsar på dig hela tiden där hemma, det är inte någon rättighet man har som partner.

• Anonym (Tagelskjorta)

Men ännu bättre är att prata om det underliggande problemet. Annars leder det till frustration för den som verkligen har ett behov av sex som grund för ett förhållande. 

Berätta som det är och försök mötas. Går inte det så skall ni ju gå skilda vägar innan det är försent. 

Livet är för kort för att slösas bort på slentrian.

(Talar av egen erfarenhet) 

• Anonym (vanligt)

Ja men det är vanligt bland kvinnor, tror att det beror på att kvinnor inte är garanterade njutning vid sex på samma sätt som män är. Män får ju mycket oftare orgasm vid sex än vad kvinnor får tex. Många fler kvinnor än män har ont vid sex. De flesta par ägnar sig åt vaginalt samlag vilket inte är speciellt njutningsbart för många kvinnor.

Svar på tråden 30 år och har ingen lust att älska, Normalt?