• pernillamcd

Ni som fått en blasocyst tillbaks, hur tidigt har ni plussat?

Som rubriken lyder.... Är idag på rd6 och tokminus. Tycker jag borde kunna ANA en skugga men icke! Gr mig lite hopp. Förde tillbaks en topp blasocyst (odlad 5 dagar) den 10/9.

• Svar på tråden Ni som fått en blasocyst tillbaks, hur tidigt har ni plussat?
  • Alex  mamma

Plussade tydligt på RD 8 ( två st ET m blasto). Första gången blev testerna svagare och det visade sig vara ett väldigt tidigt missfall. Andra gången håller i sig än men jag är bara i v 5 så det är supertidigt fortfarande:) Jag testade inte tidigare någon av gångerna så jag vet inte om det hade synts tidigare men jag tror det.

Men RD 6 är tidigt så ge inte upp hoppet än!

• Dalatös

Hej,

Jag plussade väldigt tidigt, såg en skugga redan på rd4 som sedan blev lite starkare för varje dag, på rd 7 testade jag plus med clearblues digitala. Jag blev något av en testnarkoman och det är inget att rekomendera.. Har det tagit sig så har det, vänta till utsatt datum och testa igen! :) Lycka till, håller alla tummar och tår! ;)

• 4ever

Hur har det gått för dig pernillamcd?

Plussade svagt men synligt på rd6 med blastocyst. (ingen äl spruta, gjorde FET)

• Pooma

Jag plussade på RD 11 tror jag det var. Fick dock MA konstaterat i v13. RD 3 nu, så vi får se hur länge jag klarar av att vänta denna gången. Tänkte försöka hålla mig till 10 iallafall, vill inte att det ska vara några oklarheter när jag väl testar..

• Lindholm01

Plussade på RD 5 väldigt svagt men strecket har blivit starkare varje dag nu :) Är på RD 8 nu.

Svar på tråden Ni som fått en blasocyst tillbaks, hur tidigt har ni plussat?