Foglossning, vecka 24, hur lever man med det?
Hej!
Jag är nu i vecka 24 och min foglossning verkar bara bli värre för varje vecka. Jag har mest ont i ljumskar, upp i magen, men har börjat sätta sig på höfterna och värker ner i benen och ryggen.
När jag väl ska gå, exempelvis i affär, så har jag bältet på mig, men det går sååå långsamt. Sen tenderar bebis att lägga sig långt ner och väldigt långt ut och sparka så hårt den kan när jag ska ta mig någonstans utanför hemmet.
Det senaste så är det nästan så jag får en liten svullen "kula" fram på blygden om ni förstår? Ganska högt upp på vänster sida. Är bara när jag har riktigt ont fram i ljumskarna den dyker upp, vet inte vad det kan vara.
Någon som har erfarenhet av svår foglossning och hur man ska lära sig leva med det i så många veckor till? För tillfället vet jag inte hur jag ska stå ut, speciellt inte om det blir värre. Allt går så sakta, det mesta är jobbigt, man blir till besvär för andra. För jag vill inte behöva sjukskriva mig såhär tidigt. Jag pluggar på distans och åker då buss 4 timmar/ dag de dagar jag är i skolan och det fungerar knappt längre.
Hjälp...