Någon som är bi tjej som vill prata lite? Har lite tankar och frågor..
Jag är en tjej i tjugo års åldern som är utåt hetero, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla mig annars, jag är väl ingen smygbi heller direkt...
Kan väl börja från början så blir det lite enklare.
Redan som väldigt ung innan tonåren så experimenterade jag väldigt mycket med tjejer, pilla på varandra utanför kläderna och även juckade utan kläder på och med kläder på, jag vart väldigt upprörd över mig själv efter varje gång detta hände för jag förstod inte vad jag höll på med, vad som pågick, jag ville göra det och jag tyckte det kändes skönt men sedan efteråt var jag jätteledsen och hade ångest över det som min mamma sedan upptäckte, jag berättade för henne och hon sa åt mig att inte fortsätta med det om det gick mig att få dåligt...
Jag slutade med det och det har väl hänt någon mer gång efter det i tidig tonår med en dåvarande bästa kompis, vi hamnade mitt ute i skogen och låg och tog på varan och juckade med kläder på...
Jag har bara varit med killar efter det, jag har tyckt det var skönt, men jag har aldrig kommit av att en kille pillat på mig eller annat, de gånger jag kommit har varit för att jag ridit han och själv sett till så att jag kommer. Jag har strulat med många tjejer på fyllan och även tatt på och slickat/bitit på brösten på en tjej samma hon på mig men inget mer än så.
När jag gör det skönt för mig själv så går jag alltid igång bäst när jag kollar på tjejsex, jag kan kolla på tjej/kill sex också men på något sätt slutar det alltid med att jag kollar på tjejsex, och jag blir alltid upphetsad av det.
Jag vet inte vad jag ska göra med det här, vad jag ska tycka eller tänka, jag har funderat många gånger på om jag ska försöka träffa en tjej, och se om jag faktiskt gillar det. Men sedan är jag så nervös att faktiskt göra något, tänk om jag bara tycker om att kolla på det och sedan irl inte klarar av att faktiskt ligga med en tjej?
Sedan har jag inte det bästa självförtroendet heller efter att jag fått barn, man ser ju inte direkt ut som man gjorde när man var 17 innan man blev gravid.
Är det någon som är i samma sits, som känner igen sig? Eller kanske känner igen sig från tidigare?
Någon erfaren som har lite tips att komma med, ja vad som helst, börjar bli lite smått tokig på mig själv här..
Är så frustrerad,,, jag har hela tiden trott det varit något fel på mig för jag aldrig kan slappna av eller komma när jag har sex, men så har jag tänkt, tänk om jag kommer lättare med en tjej? Eller har jag helt enkelt inte träffat någon tillräckligt bra och erfaren kille ännu som vet vad han gör?
Ja ni ser, många tankar som virvlar omkring i mitt stackars förvirrade huvud...