Min sambo vill inte ha sex med mig
Hej jag är 28 år och har varit tillsamman med min sambo i snart 7år.
Vi har en underbar son tillsamans som är 2år och som är en riktig charmtroll.
Men nu till problemet, jag älskar att ha sex och skulle vilja ha det så ofta det går, men det verkar inte min sambo håller med om det.
Hon säger att hon inte har någon sexlust och när vi väl har sex verkar det som att hon gör det bara för min skull och inte för att hon själv vill det.
Det här problemet har vi haft i snart 5-6 år utan någon förändring, när jag tagit upp det har hon inget riktigt svar på vad det kan vara.
Men det värsta av allt är att hon inte har gjort något åt detta problem fast hon märker hur det påverkar vårat f'örhållande negativt.
Jag har provat att prata om det, köpt sex leksaker, andra ställningar och provat vänta ut det tills hon ska känna sig redo.
Men inget har hjälpt, hon säger själv att hon börjat ta tag i det genom att ta mer initiativ, kollat upp vad man ev kan göra åt problemet.
Men det stämmer inte, jag förstår inte hur man kan låta det gå så långt så att man sårar den man "älskar så mycket"
Vad kan det vara för fel och hur länge ska man hålla ut med detta problem?
Hon hade inga problem med detta i sitt förra förhållande och inte i början av vårat heller.
Men drygt 1år efter vi hade blivit ett par ocg flyttat ihopp, började problemen att komma.
Jag har tänkt på att göra slut med henne flera gånger, men efter att vi har pratat om det har det blivit bättre i ett tag. Men sen har problemen kommit tillbaka.
Hon säger att hon älskar mig och vill inte att det ska ta slut mellan oss, men samtidigt gör hon inget för att lösa problemet.
Snälla kan ni hjälpa mig med vad det ev kan vara och kan det vara så att hon bara är kvar i förhållandet av trygghet.
Hon kanske vill vara singel men vågar kanske inte ta det steget själv, utan kanske vill att jag ska göra slut så slipper hon.
Jag har ingen aning men tycker att om man varit ihopp s¨lång tid så borde man vara ärliga mot varandra.
Vad ska jag göra och vad kan det vara för fel??????