• atsw

Fler icke-föräldrar som gärna vill bli? ;)

Som rubriken lyder, fler här som hoppas på att bli gravida med första barnet? Vore skoj att följas åt lite :)

Finns nog många såna här trådar här redan. Men skönt å inte alltid hoppa in i en jätte lång lr lite äldre tråd.

Kan inte säga att jag å min man verkligen Försöker. Slutat med piller och det blir när (om) det blir. Men nu känner jag att det kanske vore dags att lägga i en växel till snart,haha :)

Som sagt så vore d skoj om man är ngr som kan följas åt på vägen och förhoppningsvis även under ngr graviditeter :)

• Svar på tråden Fler icke-föräldrar som gärna vill bli? ;)
  • linnis83
    oldy skrev 2014-08-02 20:43:38 följande:
    Ååå GRATTIS!! Önskar dig all lycka! Vilken vecka är du i?
    Tack! = ) Är bara i v. 6 ännu, så är ju lååång tid kvar att oroa sig... Men jag hoppas att vi har turen på vår sida den här gången.

Så roligt med en så stor tjej!
  • oldy
    linnis83 skrev 2014-08-02 23:39:22 följande:
    Tack! = ) Är bara i v. 6 ännu, så är ju lååång tid kvar att oroa sig... Men jag hoppas att vi har turen på vår sida den här gången.

Så roligt med en så stor tjej!
    Hoppas du slipper oroa dig massor. Jag fick blödningar under hela graviditeten med Stina, trodde ju varje gång att hon var död. Ush så jobbigt med denna oro..

Jag håller tummarna för dig! En som står mig nära fick nyligen ett MA och på KK sa de att det är som ett lotteri, vissa har tur och andra inte. Och risken att drabbas många gånger är väldigt liten. Så denna gången ska det säkert gå bra hela vägen för dig .
  • linnis83
    oldy skrev 2014-08-03 09:38:46 följande:
    Hoppas du slipper oroa dig massor. Jag fick blödningar under hela graviditeten med Stina, trodde ju varje gång att hon var död. Ush så jobbigt med denna oro..

Jag håller tummarna för dig! En som står mig nära fick nyligen ett MA och på KK sa de att det är som ett lotteri, vissa har tur och andra inte. Och risken att drabbas många gånger är väldigt liten. Så denna gången ska det säkert gå bra hela vägen för dig .
    Jo, ibland tänker jag att det borde gå bra den här gången, men så blir man orolig och tänker att varför skulle det går bra nu... Men jag tycker att jag har lite mer symtom än förra gången, så jag hoppas det är ett bra tecken.
  • oldy
    linnis83 skrev 2014-08-03 15:56:54 följande:
    Jo, ibland tänker jag att det borde gå bra den här gången, men så blir man orolig och tänker att varför skulle det går bra nu... Men jag tycker att jag har lite mer symtom än förra gången, så jag hoppas det är ett bra tecken.
    Ja, det är säkert ett bra tecken :). När blir BF då?
  • linnis83
    oldy skrev 2014-08-05 13:13:09 följande:
    Ja, det är säkert ett bra tecken :). När blir BF då?
    BF blir 1/4... = )
  • oldy
    linnis83 skrev 2014-08-05 13:17:10 följande:
    BF blir 1/4... = )
    Kul med bebis på våren!
  • oldy

Hej allihopa! Hur mår ni? Måste bara visa min underbara Stina, är så stolt över denna söta skapelse! Om exakt en vecka fyller hon 1 år, jag kan inte förstå det..

• oldy

Linnis, hur har det gått?? Är du hemma och gosar med bebis? <3

Jag har en lillebror i magen som planeras anlända i höst :)

• linnis83
    oldy skrev 2015-06-09 12:29:48 följande:

Linnis, hur har det gått?? Är du hemma och gosar med bebis? <3

Jag har en lillebror i magen som planeras anlända i höst :)

Japp, lilla Ellen blev utplockad 25/3, vägrade vända sig med huvudet neråt. = )
    Grattis till lillebror! = )

• oldy
    linnis83 skrev 2015-06-09 13:54:07 följande:

Japp, lilla Ellen blev utplockad 25/3, vägrade vända sig med huvudet neråt. = )

Grattis till lillebror! = )

Stort grattis!!
Svar på tråden Fler icke-föräldrar som gärna vill bli? ;)