Japp, jag låter han flirta med en annan av andra könet!
Jag har en pojkvän, som äntligen vågar öppna sin sexualitet, vi har provat med en strap on och han älskar det.
Jag har pushat honom att gå hela vägen, testa hela vägen ut, så han får veta hur det är med en riktig snopp och inte en plastleksak.
Vi skrev oss på en sexsida och han har sökt efter den rätte, jag får läsa alla meddelanden och godkänna, nu har han hittat en kille och jag hjälper honom att skriva, de har träffats en gång, sedan dess har de flirtat med varandra, ikväll är tanken att de ska gå hela vägen, min pojkvän är så orolig att jag ska bli sårad och att det blir ett sår i vår relation, men jag pushar vidare, jag vill att han får veta vem han är!
Jag anser att om han älskar mig, så är vår relation stark och kan hålla detta lilla äventyr.
Sen om han skulle inse att han är bi eller homo eller kanske blir kär i honom, då tar jag det men jag kan inte leva med att han aldrig får prova ut sin sexualitet.
Vi har kommit överens om att det är bara för en gång och om han inser att han vill hellre det än mig, då får vi ta ett allvarligt prat, men just nu säger han att han vill göra som vi sagt.
Finns det fler som tänker som jag? Som vågar?