Anonym (flata) skrev 2014-01-30 18:44:58 följande:
Jag har slickat minst 45 tjejer i mitt liv och bara EN tjej luktade illa. Sluta tjata om att kön luktar illa, för det tror jag inte ett dugg på. I min vänskapskrets har vi diskuterat det här ett flertal gånger och alla håller med, det är sällan någon luktar illa mellan benen, varken killar eller tjejer.
Däremot finns det saker man ogillar sexuellt helt enkelt. Känner flera som inte gillar att ge varken män eller kvinnor oralsex eller gör det mycket sällan (vill bara få sitt). Tråkigt för den personen, eftersom den personen med stor sannolikhet kommer att få sin partner att känna sig otillfredställd. Speciellt när det kommer till kvinnor, eftersom många kvinnor enbart kan få orgasm genom oralsex. Men man ska inte göra någonting man inte gillar.
Lycka till i livet grabben, hoppas du hittar en tjej som inte gillar att bli slickad eller suga kuk.
Men JAG och många fler tycker ju att kön luktar illa. Ingen ska komma och säga vad JAG tycker. I så fall kan jag bestämma att du inte tycker blöt hund luktar illa.
Tyvärr. Verkligheten ser ut så. Vissa ogillar ny bil lukt vissa ogillar doften av bränt plast, vissa ogillar lukten av solarium och jag ogillar könslukt . Är det så förbaskat svårt att begripa! :-O Alla är olika och kön luktar kön! Vissa diggar det andra inte