• Anonym (Blärk)

Hon vill jag skall slicka, jag vill inte

Min flickvän vill att jag skall slicka henne. Frågar mig nästan varje gång. Kan du inte slicka osv? Men jag tycker det är äckligt, gillar inte att göra det. Men hon säger att jag är en dålig älskare för att jag inte vill slicka. Varför skall man behöva ha tungan där nere, hag gör det ju skönt för henne på andra sätt med fingrar och kuk.

Vill heller inte bli avsugen själv för den delen.

Hur gör man för att få henne att förstå aytt jag inte vill. Blor så avtänd på att hon tjatar om det hela tiden.

• Svar på tråden Hon vill jag skall slicka, jag vill inte
  • Anonym (Jo)
    Anonym (flata) skrev 2014-01-30 18:44:58 följande:
    Jag har slickat minst 45 tjejer i mitt liv och bara EN tjej luktade illa. Sluta tjata om att kön luktar illa, för det tror jag inte ett dugg på. I min vänskapskrets har vi diskuterat det här ett flertal gånger och alla håller med, det är sällan någon luktar illa mellan benen, varken killar eller tjejer.

Däremot finns det saker man ogillar sexuellt helt enkelt. Känner flera som inte gillar att ge varken män eller kvinnor oralsex eller gör det mycket sällan (vill bara få sitt). Tråkigt för den personen, eftersom den personen med stor sannolikhet kommer att få sin partner att känna sig otillfredställd. Speciellt när det kommer till kvinnor, eftersom många kvinnor enbart kan få orgasm genom oralsex. Men man ska inte göra någonting man inte gillar. 

Lycka till i livet grabben, hoppas du hittar en tjej som inte gillar att bli slickad eller suga kuk.

Men JAG och många fler tycker ju att kön luktar illa. Ingen ska komma och säga vad JAG tycker. I så fall kan jag bestämma att du inte tycker blöt hund luktar illa.

Tyvärr. Verkligheten ser ut så. Vissa ogillar ny bil lukt vissa ogillar doften av bränt plast, vissa ogillar lukten av solarium och jag ogillar könslukt . Är det så förbaskat svårt att begripa! :-O Alla är olika och kön luktar kön! Vissa diggar det andra inte
  • Anonym (Jo)
    Tom Araya skrev 2014-01-30 16:43:37 följande:
    Frågan är hur personer med så känsligt luktsinne står ut med umgänge överhuvudtaget, än mer om det är könsligt sådant?

Sålänge det inte luktar ollon i luften så går det bra. Jag tål annan lukt bättre. Kräk och bajs är jag iofs också känslig för.
  • Matteratsi
    andersflanders skrev 2014-01-26 21:35:22 följande:
    Mkt möjligt, men om ts inte vill detta,
    och mår dåligt av det tjat han får av sin tjej:

Ska han då inte utgå från sig själv?

Han ska då tänka, att det får jag väl fatta att de flesta tjejerna vill att man slickar?
    Vadå inte hela världen - har ts inte rätt till sina egna känslor?

Nej
  • Smulan 89
    Anonym (MM) skrev 2012-09-22 20:19:09 följande:
    Vill hon bli slickad kan hon ju hålla sig till brudar. Det är omanligt att slicka fitta.

Omanligt!?
    Skulle nog säga precis tvärtom. Jag skulle inte vilja ha en karl som inte slickar. Jag älskar att suga så en karl som gillar att ge och få oralsex är perfekt.

• Tom Araya
    Anonym (Jo) skrev 2014-01-30 23:03:42 följande:

Sålänge det inte luktar ollon i luften så går det bra. Jag tål annan lukt bättre. Kräk och bajs är jag iofs också känslig för.
    Fast det gör det väl om man är nakna tillsammans och du har extremt känsligt luktsinne.

Hur tar man i varandra utan att behöva gå och tvätta händerna direkt efter?
  • Anonym (Jo)
    Tom Araya skrev 2014-01-31 00:32:06 följande:
    Fast det gör det väl om man är nakna tillsammans och du har extremt känsligt luktsinne.

Hur tar man i varandra utan att behöva gå och tvätta händerna direkt efter?

Det är väl en jävla skillnad på att känna lukten av en bajskorv och smaka på den. Samma med kön. Det går väl an att känna en vindpust.. Men att grisa in hela ansiktet och slicka är ju givetvis värre. Är det så fruktansvärt svårt att förstå det så kan du ju äta lite kräk.. Inte? Gå i terapi för din fobi tycker jag.
  • Anonym (prinsen)
    Anonym (Blärk) skrev 2012-09-22 17:37:45 följande:
    Min flickvän vill att jag skall slicka henne. Frågar mig nästan varje gång. Kan du inte slicka osv? Men jag tycker det är äckligt, gillar inte att göra det. Men hon säger att jag är en dålig älskare för att jag inte vill slicka. Varför skall man behöva ha tungan där nere, hag gör det ju skönt för henne på andra sätt med fingrar och kuk.

Hur gör man för att få henne att förstå aytt jag inte vill. Blor så avtänd på att hon tjatar om det hela tiden.

hade svårt med de ja med.men när ja fick veta min brist att ej kunna knulla.så fick ja låv å lära mig å till fredställa henne via slick å smek.käns grymt pinsamt som kille å veta sin svag het att ej duga klar till å ge alla dessa tjejer snopp
  • Thorvind

Hon har rätt, slicka henne för fan och kom inte hit för att gnälla. Fan blir förbannad när jag läser såna här mesarschelkommentarer. Ge din kvinna det hon vill ha eller stick!
  • Anonym (Jo)
    Anonym (prinsen) skrev 2014-01-31 23:52:59 följande:
    hade svårt med de ja med.men när ja fick veta min brist att ej kunna knulla.så fick ja låv å lära mig å till fredställa henne via slick å smek.käns grymt pinsamt som kille å veta sin svag het att ej duga klar till å ge alla dessa tjejer snopp

Samma för oss tjejer som inte vill suga, vilket tydligen är ett stort misslyckande och man anses som en riktig looser och ett freak. Inte kul att känna att man undviker att dejta och försöka träffa en partner pga att man inte kommer "duga" med bara sin vagina att erbjuda.
  • Anonym (Pia)
    Anonym (Jo) skrev 2014-02-01 07:32:55 följande:

Samma för oss tjejer som inte vill suga, vilket tydligen är ett stort misslyckande och man anses som en riktig looser och ett freak. Inte kul att känna att man undviker att dejta och försöka träffa en partner pga att man inte kommer "duga" med bara sin vagina att erbjuda.
    Har bestämt för att sluta suga. Jag har sugit de män som velat det men nu är det slut med det roliga (för dom).
    Varför? Jo för att vissa har tjatat och fått sina vilja fram,men inte själva velat ge tillbaka.

Jag kommer att vägra suga om jag själv inte blir slickad. Punkt slut.

TS: Gör inget du själv inte vill.
  • Anonym (.)
    Anonym (Jo) skrev 2014-01-30 23:03:42 följande:

Fitta stinker apa i jämförelse med ollon.

• Anonym (bajs!!!!!!!!!!!)

Jag slickar enbart min flickvän pga att hon tycker det är skönt. Dock så tjatar hon om det allt för ofta och jag börjar bli lack, hon suger inte alls, hon har gjort ett par försök sedan dag 1, då under max 10-30 sec, och detta har hon gjort ca 5 gånger under 2 år. Jag har säkert slickat henne 30-40 gånger då menar jag såklart slickat ca 5-10 minuter och tills avslut några gånger.

Har börjat säga nej senaste tiden då jag fått så många nej att ... aa det är lättare att säga att vi har sex max 1-2 gång i månaden beror på när månadskiftet infaller.

Orkar man med ett sexlöst förhållande där tjejen är supertråkig i sängen? Antingen missionären eller när hon ligger raklång på mage. Allt annat mår hon dåligt utav :( orkar faaaaan inte meeera!!!!

• Anonym (.)
    Anonym (bajs!!!!!!!!!!!) skrev 2014-02-02 15:31:24 följande:
    Jag slickar enbart min flickvän pga att hon tycker det är skönt. Dock så tjatar hon om det allt för ofta och jag börjar bli lack, hon suger inte alls, hon har gjort ett par försök sedan dag 1, då under max 10-30 sec, och detta har hon gjort ca 5 gånger under 2 år. Jag har säkert slickat henne 30-40 gånger då menar jag såklart slickat ca 5-10 minuter och tills avslut några gånger.

Har börjat säga nej senaste tiden då jag fått så många nej att ... aa det är lättare att säga att vi har sex max 1-2 gång i månaden beror på när månadskiftet infaller.

Orkar man med ett sexlöst förhållande där tjejen är supertråkig i sängen? Antingen missionären eller när hon ligger raklång på mage. Allt annat mår hon dåligt utav :( orkar faaaaan inte meeera!!!!
    Hon verkar ju inte vara varken schysst eller festlig.

Lider med dig. Ja, det finns många väldigt tråkiga tjejer.

• startstopp

när ja hade flickvän från början va ja helt å hållet oerfaren på allt sådant.tyckte de va så grymt snuskigt.men efter som ja gillade att bli av sugen så fick ja lära mig att slicka henne.Hennes tjej kompis fick höra av min tjej att som när hon får ett långt samlag av sin kille Att ja få henne till lika högljud under oralsex som när tjejen få ett vilt samlag när dom är som kåtast.Att ja ej kunde låta bli att lyssna på dem va lite chockerande.för då va ja oskuld fortfarande,men efter ja fått veta av en kompis till hon att ja inte klarade å hantera ett samlag så är ja mer glad över att ja kunde lära mig oral sex.i början av förhållandet va vi ett gäng tjejer å killar.när dom fick höra att ja inte kunde njuta av vaginalt samlag eftersom ja inte tyckte de va särskilt skönt å knulla en tjej så funderade dom vad som inte va skönt å knulla sin brud vilt.min tjej avslöjade att ja gillade oral sex mer.när ja knullade med min tjej kunde ja ej köra vilt.att ja fick köra allt för långsamt sen kom ja för snabbt så hon blev besviken över samlaget
Svar på tråden Hon vill jag skall slicka, jag vill inte