• Sessilou

Kamala beach Phuket Thailand ?

Vet att det finns diverse Thailandtrådar, men dem e sååå långa, så jag hittar inte det jag söker=)

Någon som bott med barn på Kamala beach i Phuket Thailand?
    vad tyckte ni?

Vi har bokat flygbiljetter ner till Phuket i december och håller nu på att leta boende. Vi blir där i 2 veckor, så vi tänker oss typ en vecka någonstans i Phuket, och en vecka på nån ö, tex Koh Lanta

Andra tips på var vi kan bo med en nybliven 3-åring?
    Är inte ute efter lyx, men bra standard och strandnära.

Less is more=)
  • Svar på tråden Kamala beach Phuket Thailand ?
  • Karlstadtös

Badade vid Kamala när vi var på Phuket och jag minns att det var väldigt blåsigt med stora vågor där, har även för mig att det blev djupt snabbt.

• Sessilou
    Karlstadtös skrev 2012-09-23 19:53:20 följande:
    Badade vid Kamala när vi var på Phuket och jag minns att det var väldigt blåsigt med stora vågor där, har även för mig att det blev djupt snabbt.
    ok, tackar för inlägget. Hörde även från en bekant att det kunde vara rätt mkt vågor där, så vi har tänkt om och tänker inte bo där.
    Less is more=)
  • Sessilou

Fast.....nu tänkte vi om en gång till och ska bo de sista 2 nätterna där iaf!

Pratade med min moster som var där för 1 år sen och det var långgrunt sa hon. Hört mest bra om det så vi får väl se vad vi tycker.

Less is more=)
  • Anne69

Om ni absolut behöver vara på Phuket så tipsar jag om Nai Yang Beach, det ligger precis bredvid flygplatsen och är ganska bra.....för att vara på Phuket alltså. Vi tycker det är ok som sista anhalt före hemresan, men det går inte på något sätt att jämföra med andra, paradisiska, delar av södra thailand.

• Sessilou
    Anne69 skrev 2013-02-20 18:46:05 följande:
    Om ni absolut behöver vara på Phuket så tipsar jag om Nai Yang Beach, det ligger precis bredvid flygplatsen och är ganska bra.....för att vara på Phuket alltså. Vi tycker det är ok som sista anhalt före hemresan, men det går inte på något sätt att jämföra med andra, paradisiska, delar av södra thailand.

tackar för tipset....dock svarade du på ett gammalt inlägg..hehe=) Vi var där innan jul!
    Less is more=)
Svar på tråden Kamala beach Phuket Thailand ?