Är det normalt att ha snuttefilt när man är 30?
Jag fyller 30 nästa år och har fortfarande snuttefilt, närmare bestämt ett örngott. Och sover med min nalle. Har alltid gjort, kommer alltid göra. Snuttefilten tar jag ofta med mig till vardagsrummet när jag tittar på tv och har den alltid i sängen även om jag inte sover utan bara ligger och läser. Både min man och min förra sambo accepterar/accepterade det när de förstod vad det var jag hade i sängen. Ibland tänker jag att det kan väl ändå inte vara normalt? Har med den till jobbet (har sovande jour) och har svårt att sova utan den. Den är nån sorts trygghet och så är det mysigt. Egentligen bryr jag mig inte om det är konstigt men vill ändå veta vad andra anser. Mina kompisar vet också om den :) Vi planerar barn till nästa år och har undrat för mig själv om det är lite knäppt att inte ha kommit ifrån en så typiskt barnslig sak som snuttefilt. Men jag VILL inte vänja mig av med den. Tänker att det är nog inte så vanligt att man som vuxen är så otroligt fäst vid en sån sak som att gosa med snuttefilten?

Men kanske måste man vara av känsligare art för att begripa sig på snuttebeteendet haha

Nu tänkte jag fråga hur du snuttar på honom men det lär plötsligt inte lika bra som när det handlar om ett örngott *asg*