• Anonym

Hur gör man sin sambo kåt ?

Vi har aldrig mer knappt en gång i månaden ens.. Jag är så vansinnigt kåt att jag inte kan sluta gnida mig mot täcket eller ta på mig själv. Och så har han gömt min dildo . Förstår verkligen inte varför jag säger ofta hur kåt jag är till honom men där finns alltid något annat att göra som att se på sport eller kolla på matcher när sonen har somnat och " vi kan" har han också alltid något annat att göra eller är för trött och vill gå och sova .. Jag har frågat om han kan plocka fram min dildo så jag kan " fixa det " själv. Men då blir han sur och säger jag ska sluta tjata om det för han slängt den.. Känner mig ganska sårad för att han inte verkar vilja vara nära mig och jag blir bara mer och mer frustrerad vissa nätter drömmer jag om att jag har sex och jag får orgasmer som inte bara är i drömmen utan jag får verkligen orgasmer av att drömma jag har sex med sambon .. Funderar ofta på hur andra har det känns som hela världen knullar med varandra utom jag.. Kan knappt minnas när han ville senast och när det väl är kommer han jättesnabbt eftersom vi aldrig har sex.. Så hinner inte direkt känna någon tillfredsställelse förens de e över.. Funderar på att köpa en ny stav i smyg men samtidigt saknar jag närkontakt av min sambo så himla mycket.. Har sagt allt detta redan till honom men det blir inga förbättringar.. Ibland tänker jag att han kanske inte alls tänder på mig längre vet inte alls vad jag ska göra mer.. Känns som jag väntar varje kväll på att hoppas att han också är kåt men det är han ju tydligen inte .... Någon mer eller är jag så ensam om detta beteendet som jag känner mej ?

• Svar på tråden Hur gör man sin sambo kåt ?
  • Johnny Mnemonic

Jag kan inte riktigt förstå varför han slängt/gömt din stav, låter väldigt märkligt isynnerhet eftersom han verkar totalt ointresserad själv. Och jag kan inte ge några råd annat än att jag var i ett förhållande i ganska många år där det var helt omvänt och då var det nog värre än i ditt fall, jag vet hur bortstött och avvisad man känner sig. Vi är inte tillsammans idag, men det beror inte på detta... Utan jag hade nog varit kvar fortfarande för jag älskad(e/r) henne men omvänt var det nog inte så och det var nog också anledningen hon betedde sig så här. Men kortfattat jag har upplevt det och du är inte ensam om det. Ironiskt nog så resulterade det i en depression och jag fick medicin därefter så idag är jag helt tvärtom, har visserligen inget förhållande nu. Men lusten är iprincip helt borta. Så det kan vända helt.

Enbart Unix: unzip,strip,touch,finger,grep,mount,fsck,more,yes,fsck,fsck,fsck,umount, sleep
  • Anonym

Har aldrig haft en kille som velat ha så lite sex med mig tvärtom mitt ex ville ha sex flera gånger per dag där var det jag som tyckte deg var jobbigt. Jag känner som du , jag känner att jag mycket väl skulle kunna bli jätte deprimerad över detta men jag stoppar mig att tänka för mycket på det fast att kåteheten kommer smygandes , känns nästan som han vet att jag är kåt eller att han ser det i min blick känner mig som ett djur , skulle bara vilja få göra det ordentligt är så frustrerande kåt .. Förstår verkligen inte hur han inte själv kan vara kåt vilja att jag ska runka honom eller vad som helst. Aldrig nämner han något om kåtheten han måste ju vara kåt tycker jag.. Såvida han inte gör det själv eller ligger med någon annan ,, tror inte han skulle kunna vara otrogen mot mig egentligen men ibland funderar man ju lite..

• Johnny Mnemonic

Ja det var exakt samma banor jag tänkte i. Som sagt det är fruktansvärt jobbigt när man inte är på samma "våglängd" på alla vis. Samtidigt visste jag att hon åt antidep precis som jag idag... Men jag kunde inte förstå hur hon _aldrig_ och jag menar bokstavligen hade någon som helst lust. "Men det är ju bara sex" osv fick jag ofta höra, trots att jag försökte få henne att förstå att det inte alls var så bara, jag ansåg man inte var mer än vänner om man inte hade det osv, men nåja det historia nu. Det ironiska är som sagt bara nu när jag träffade en tjej för ett tag sedan så kan jag säga min lust var näst intill obefintlig, märkligt nog så tyckte väl kroppen annorlunda för det var inga fysiska problem om man säger så. Men vi höll på hur länge som helst och flera gånger och tillslut så gav jag helt enkelt upp, det kännes inte ett skit och dels det och att jag egentligen inte var speciellt sugen gjorde det bara så absurdt på någotsätt. (Sen kanske ska tilläggas att det var på fyllan och jag var inte alls lika intresserad av henne som hon av mig, men det blev bara dumt av någon anledning.) Men hur som helst min poäng är att du förmodligen får vänja dig vid hur det är och tar du risken och hoppas så finns risken att du en dag hamnar där jag är nu, det är på ett sätt lika mycket en "mardröm" som åt andra hållet. Jag menar dock inte att jag är asexuell nu men som sagt tjusningen försvinner när man själv får ut 0 av det. Vilket gör att man inte alls längtar efter det på sammasätt. Men samtidigt för mig har det handlat mer om att ge, men jag vet inte... hur jag ska förklara vad min poäng är egentligen... skitsamma, jag tror iallafall inte det är hälsosamt att vara i ett sådant förhållande oavsett hur bra man kommer överrens annars.

Enbart Unix: unzip,strip,touch,finger,grep,mount,fsck,more,yes,fsck,fsck,fsck,umount, sleep
  • Anonym

Men gå och köp dig en ny dildo eller byt partner.

• Anonym (Nebula)

byt kille, speciellt om ni inte varit tillsammans sa lange.. Nar en kille ej vill ha sex ar det nagot konstigt i gorningen! Har du/ni kollat upp hans testosteronhalt? 

• jonte02

Är din sambo inte närvarande, intresserad, distraherad av andra saker just nu så tror jag inte det blir så lätt, men genom att själv visa din lust och kommunicera dem så din sambo får chans att förstå din situation så kan du sakta "jobba fram" ett mysigare klimat med mer förutsättningar till sex, tror jag. Nummer 1 är ändå att prata med varandra. Tala om för honom vad du saknar och intressera dig för honom. Hur är det? Hur är det på jobbet?...senare kanske fråga vad han vill med er och eran relation.

Kan vara en bra början... 

• Furstinna

Har han slängt din dildo så kräv att att han ska betala en ny!!

• jonte02

Att han faktiskt gömt och slängt dildon kan iofs tolkas som att han ändå är medveten om vad du tycker och känner. Så långt verkar han ändå vara med även om det kanske inte är ett bra sätt att "lösa" situationen. Men därifrån till att finnas där för dig och ge dig det du saknar/önskar verkar ju inte finnas. Kan ni prata om det eller blir det bara korta svar och undvikande gester/ursäkter? Troligtvis hör han vad du säger, men kanske har svårt att prata om sex eller veta hur han skall hantera detta med din lust!?

Många är i samma eller liknande situation som du, både män och kvinnor. Det där med att alla knullar hit och dit, högt och lågt tror jag media har målat upp även om det finns de som har det. 

Tror det är bra om ni kan få igång en fungerande dialog även när det gäller sex. Älskar ni varandra? Har ni en bas att stå på så att säga? Har det alltid varit såhär? Om inte, när blev det så? Vill inte han ha närhet? 

• Anonym

Har också tänkt som du och undrat om det kommer bli bättre jag tror inte jag kan leva utan sex på lång sikt .. Men vi kommer jätte bra överens annars och har det jätte bra ihop precis som du säger men sex har vi ju väldigt sällan.. Kan tänka mig att man får mindre lust har också börjat märka att jag accepterat "läget" mer .. Samtidigt som man kan bli kåt som en bomb när man väl blir det ..

• Anonym

Har aldrig nämnt att vi bara varit tsm i en kort tid var fick du det från är inne på femte året

• Anonym

Presic jonte02 känns som han är medveten om det eftersom att han inte vill jag ska ha dildo... Och ja det är kortsammanfattade svar " jobbig som tjatar" osv känns lustigt att aldrig vara nära när han påstår att jag är hans " allt" vet inte vad jag mer ska göra bara vänta och vara kåt på bättre tider eller....

• jonte02

Det finns ju en del fix och trix för att få andra intresserade generellt även om det kanske krävs lite mer raffinerade metoder för de som hållt ihop ett tag. Ta hand om dig. Fixa i ordning dig lite mer än vanligt. Börja träna om du inte gör det redan...visa dig lite mer "självständig" utan att tappa det speciella som ni har. Visa att du fortfarande är den fina/läckra kvinnan du en gång var när ni träffades. Hinta och lobba lite sex utan att det blir tjatigt. 

• Anonym

Tack för tipset jonte02 jag får väl försöka tänka på annat än sex och få honom att se mig på andra sätt.. Hoppas det blir så snart för vi har ju varit kaniner en gång i tiden.. Så det hade inte varit helt fel om det blev så igen :")

Svar på tråden Hur gör man sin sambo kåt ?