Hur gör man sin sambo kåt ?
Vi har aldrig mer knappt en gång i månaden ens.. Jag är så vansinnigt kåt att jag inte kan sluta gnida mig mot täcket eller ta på mig själv. Och så har han gömt min dildo . Förstår verkligen inte varför jag säger ofta hur kåt jag är till honom men där finns alltid något annat att göra som att se på sport eller kolla på matcher när sonen har somnat och " vi kan" har han också alltid något annat att göra eller är för trött och vill gå och sova .. Jag har frågat om han kan plocka fram min dildo så jag kan " fixa det " själv. Men då blir han sur och säger jag ska sluta tjata om det för han slängt den.. Känner mig ganska sårad för att han inte verkar vilja vara nära mig och jag blir bara mer och mer frustrerad vissa nätter drömmer jag om att jag har sex och jag får orgasmer som inte bara är i drömmen utan jag får verkligen orgasmer av att drömma jag har sex med sambon .. Funderar ofta på hur andra har det känns som hela världen knullar med varandra utom jag.. Kan knappt minnas när han ville senast och när det väl är kommer han jättesnabbt eftersom vi aldrig har sex.. Så hinner inte direkt känna någon tillfredsställelse förens de e över.. Funderar på att köpa en ny stav i smyg men samtidigt saknar jag närkontakt av min sambo så himla mycket.. Har sagt allt detta redan till honom men det blir inga förbättringar.. Ibland tänker jag att han kanske inte alls tänder på mig längre vet inte alls vad jag ska göra mer.. Känns som jag väntar varje kväll på att hoppas att han också är kåt men det är han ju tydligen inte .... Någon mer eller är jag så ensam om detta beteendet som jag känner mej ?