bf mars 2013 i uppsala
Ni som har Bf i mars 2013 och bor runt om Uppsala.
Vi väntar ett syskon till våran son som är född juni 2010.
Skulle va kul å tips å bolla ideer med flera runt om i Uppsala =)
Ni som har Bf i mars 2013 och bor runt om Uppsala.
Vi väntar ett syskon till våran son som är född juni 2010.
Skulle va kul å tips å bolla ideer med flera runt om i Uppsala =)
Idag kvar till ul längtar.
Hurra! Allt såg bra ut och bebisen mår bra!!
Vad hade du för datum innan?
En dag senare än vad vi trodde, så den 27e mars. En liten flicka tror de â¤
Hur gick det för dig?
2 april så två veckor längre än vad vi räknat från sista mensen. Men kul att se att de var nått där inne. Blir ett ul till om 2 veckor för att kolla allt igen. Så allt e bra som denna gång
Ja, visst var det fantastiskt!
Ja, det blir en vecka tidigare än beräknat :) Och ja, vi kollade kön, det ser ut att bli en liten kille
Juniblomma: Ska ni på UL igen?
Känner ni bebisen nu? För jag känner massa, det är jätteroligt :)
Ja nästa måndag ska vi dit igen antar art de e eftersom jag blev flyttad två veckor. Så vill de kolla igen att allt växer på sig å så. Fick göra det med sonen med.
Ja känner inte så mkt. Har
Moderkakan i framvägg med så då kan det ta längre tid. Känner lite men inte jätte tydligt.
Aha, skönt att de följer upp det :)
När vi gjorde UL så låg bebisen på magen och vägrade ge någon bra profilbild, så jag skulle vilja åka in igen och se honom från "rätt" håll
Ok, jag har moderkakan i bakvägg så hos mig känns det nästan hela tiden :)
Hoppas du får känna de roliga sparkarna snart
Får jag vara med fast jag har BF 26 april? Bor i Storvreta. Är i v 16 (15+4).
Hej alla andra gravida!
Jag vill bara tips er om att det finns en amningskurs för blivande föräldrar (gratis!) som sprids över hela landet och är ett komplement till amningsinformationen från mödravården. Om man klickar sig in på http://www.amningskurs.amningshjalpen.se/ kan man läsa mer om detta och kommande kursstarter.
Nästa kurs i Uppsala startar 6 december med följande datum: 6, 13, 17 och 20 december. Tid: 18-20.15. Plats: Sensus studieförbund, Västra Ågatan 16. Anmälan sker via http://www.sensus.se/Anmalan--kontaktformular-Gustav-/Anmalningssida/?CoursePageId=171875&municipality=6219&location=Uppsala
Hej jag hoppar in här...
Väntar min 2.a BF 10 Mars och har en ljuvlig dotter född september 09. Bor i Uppsala. Hur går det för alla här?
Välkommen. Jo det rullar på här hos oss. Hur går det för er andra.