Perla skrev 2012-10-25 15:44:00 följande:
Jag äter just ju minikeso 6msk med frysta hallon och frusen mango!! Såå gott :) å bara 1pp!
Tack för tips, ska prova det i helgen

Perla skrev 2012-10-26 07:57:58 följande:
Skapligt irriterad man blir. Jag har varit jätte duktig i veckan med löprundor och promenad och hållit mig till mina pp å så har jag gått upp 0.4kg?! Katastrof :(
Usch så trist men jag har förstått att det verkligen kan pendla, ge inte upp, du är jätteduktig som löper!
Hannish skrev 2012-10-26 13:54:32 följande:
Trist när det är så!! Men kanske är det "den tiden i månaden", eller så har du tränat mycket och samlat på dig vatten? Förhoppningsvis pekar vågen på mycket mer ner nästa vecka!! Kämpa på!!
Själv vägde jag in på -0,1... Det är ju visserligen ner men med minsta möjliga marginal. Vågen stannade först på exakt samma som förra veckan, men hoppade sedan ner ett litet hack (när jag andades ut eller nåt) Så hoppas hoppas på -1 nästa vecka
Sitter nu med min kaffe (1 pp eftersom jag har 1dl mjölk i) men inte något gott till. Trots att jag har både smaskiga vv-godisar i skåpet, och vanliga chokladtryfflar. "Jag kan stå emot, jag är inte rädd... jag kan stå emot...."
Kul ändå med nedgång och vad duktig du är som nöjde dig med kaffet