• Björckan

Hjälp mig med inspiration.

Hej och hallå alla modemedvetna :)

Jag ska iväg på en tillställning med bowling och mat i helgen. P.g.a detta har jag nu tittat djupt in i min garderob och deppat ihop totalt. Jag har INGET bra att ha på mig.

Så snälla hjälp mig med inspiration och hitta någon snygg top eller så som jag kan ha i helgen.
    Jag vill ha en snygg och lite elegant klädsel men som ändå är lite casual. Altså inte för överklätt. Jag tänker mig kanske en snygg top och ett par mörka jeans. Och några snygga accesoarer.

Jag vill inte ha en tight top eftersom jag fött barn och magen och boobsen inte riktigt återhämtat sig än. 

Jag vill inte köpa något som jag bara kommer använda en gång och aldrig mer. Jag går inte på tillställningar så ofta så det får gärna vara något som kan både kläs upp och kläs ner så jag kan använda det i vardagen också.

Vad ska jag köpa?

Hjälp mig att gå från mamma-tråkig till mamma-snygg :D

• Svar på tråden Hjälp mig med inspiration.
  • Björckan

Det var en del jättesnygga toppar där, fast problemet är att jag inte passar så bra i urringat (eftersom mina boobs är... ska vi säga aningens ledsna ;P ) och jag vet inte hur bra paljetter passar in i min vardag...

Men har bestämt mig för att ta en sväng i affärer efter jag hämtat sonen på dagis så får vi väl se om jag hittar något bra :)

Tack ändå för hjälpen! 

• hernameispekka
    Björckan skrev 2012-09-25 14:51:55 följande:
    Det var en del jättesnygga toppar där, fast problemet är att jag inte passar så bra i urringat (eftersom mina boobs är... ska vi säga aningens ledsna ;P ) och jag vet inte hur bra paljetter passar in i min vardag...

Men har bestämt mig för att ta en sväng i affärer efter jag hämtat sonen på dagis så får vi väl se om jag hittar något bra :)

Tack ändå för hjälpen! 
    Okej, men ta en lite neutral svart tröja och ett supercoolt halsband
Svar på tråden Hjälp mig med inspiration.