• sportig mamma

Finns det några fler ensamstående i Hammarby sjöstad lr Stockholm

Hej! Finna säkert tusen såna här trådar men jag startar en ny ändå:) söker ensamstående föräldrar, tjej/kille spelar ingen roll. Jag själv har en dotter på 3 år:) vi hittar gärna nya mammor/pappor att hitta på saker med. Hur gamla är era små och vart bor ni? :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-25 15:11
    Ingen? De alltid kul me nya vänner

• Svar på tråden Finns det några fler ensamstående i Hammarby sjöstad lr Stockholm
  • saramåns

Halloj!
    Samma här, kul med nya vänner i samma sits!!! Jag har en son, snart 5, vi bor på kungsholmen, tidigare oxå i sjöstan..! Vore skoj att ses!
    Sara

• moradmorre

hej

vore skoj att ses

har en son som snart blir tre

bor i soder

• N N

Hej jag och min dotter (snart 3) flyttade från andra sidan Sverige till enskede för nåra dagar sedan, hon skulle väldigt gärna träffa andra barn och jag tycker de är kul att träffa nya människor också såklart. Hör av er om ni vill ses!

• stockbo

Som du sa Sportig mamma, det finns många sånna tråder...och inget händer ( just added that).

Vart har ni alla som va med i tråden tagit iväg?

• 130214

Hej!!

Har startat en (hemlig - dvs syns ej för andra) Facebookgrupp som heter Bästa singelmorsorna i stan!

Där kan vi prata, nöta och stöta funderingar och skapa en finfin grupp som kan hänga ihop under vår graviditet och bebisars utveckling!

Är du nybliven ensamstående mamma eller singelgravid - Välkommen!!!

Jag är själv singel eftersom förhållandet med pappan ej fungerade. Jag hade redan gjort slut när jag upptäckte graviditeten och vår relation i dag är så gott som obefintlig. Har bf i mitten av februari!!

Kram på er!!

• sthlm84

Hej, jag är ensamstående och alla nunna vänner har väntat med att skaffa barn eller är singlar. Skulle vilja träffas med andra så min två åriga pojke kan leka med någon jämnårig kompis. Vi bor i sjöstaden och jag har ingen facebook men vill gärna träffas ändå... Mvh

28-01-2011
  • MammaJuli2012

Jag är ensam heltidsförälder.. bor i årsta, sthlm :) har en son på 4 månader

• Emsbli

Hej hoppar in här! 
    Jag är 26 år och har dotter på 5,5 som jag har heltid vi bor söder om sthlm. 
    Vi träffas gärna. Vi kan åka iväg. :) 

• frekcaller

Hej. jag är singel på 35år och bor i sjöstan. jag har en 3 årig dotter på 50%.
    alltid kul att lära känna nya människor. jag bor vid Luma.
    jag hittar gärna på något roligt någon gång eller bara ta en fika. kramGlad  

Svar på tråden Finns det några fler ensamstående i Hammarby sjöstad lr Stockholm