• Anonym (fundersam)

Var jag ens gravid då för 4 år sedan?! Se bild,nu är min ämnesomsättning kass,bli gravid nu!?

Fick detta extra strecket på gravtest för typ 4 år sedan med min kille som jag än är tillsammans med idag..
    Vi har aldrig skyddat oss,blir jag gravid så behåller vi, detta var det ända "plusset" jag fått om det nu inte var fejk ? För jag fick min mens två dagar efter bim den gången...
    Så var va detta ?? 
    Någon som vet?
    Var jag ens "gravid" ?? Min menscykel har alltid varit normal, 28 dagar regelbunden.
    Jag och min kille har kört oskyddat i flera år sedan dess också och alltid har jag fått min mens... =/ även om han kommit i mig vid äl flera gånger....

Jag fick reda på att jag hade en underaktiv sköldkörtel av läkaren för en månad sedan, har gått på levaxin sedan dess och mår redan nu mycket bättre. 

Men säg mig , hur kunde jag få detta utslag på gravtestet och sedan mens två dagar efter "bim"?!  *förvirrad*
    Jag vill bli gravid , men nu känns det så långt bort om jag nu har dålig ämnesomsättning!?

• Svar på tråden Var jag ens gravid då för 4 år sedan?! Se bild,nu är min ämnesomsättning kass,bli gravid nu!?
  • Anonym (fundersam)

ojdå...råkade få mitt inlägg i fel forum, det var inte meningen!

Svar på tråden Var jag ens gravid då för 4 år sedan?! Se bild,nu är min ämnesomsättning kass,bli gravid nu!?