Ge upp eller inte?
Jag är ledsen och frustrerad. Särbo sedan 5 år.Min särbos vuxna son, föräldrar och bror plus hans sambo ignorerar mig efter vad det läst på en kommentar på Facebook.Sonen skrev massor av elakt på flashback och hängde ut sin pappa. Skrev blandannat att han hade varit tillsammans med 3 stolpskott .Sonen anklagade mig för att jag förstört hans student(2 år sedan). Jag frågade hans flickvän om hon fått sommarjobb.Min särbos föräldrar tycker jag betett mig oförskämt, utan att ta reda på hur deras då enda barnbarn betett sig mot mig. Sonen har aldrig gett mig någon chans att lära känna honom. Jag har skickat en skriftlig ursäkt.Men alla ignorerar mig. Jag skickade ett privat medelande till sonens FB om att hans pappa är ledsen och hur vår relation påverkar hans beteende. Tycker det är omoget att bara ignorera. Brodern bjuder bara min särbo. Min särbo hamnar mittemellan och vill inte stöta sig med någon. Vi förlovade oss i maj och ingen av hans släktingar har hört av sig till mig. Den här historien kan göras lång, men jag älskar min särbo och vill ha en framtid med han. Tror att han tvivlar på samboliv och giftermål så länge hans son tjurar och hans andra nära släktingar ignorerar mig. Jag har 2 vuxna barn, och en 17 åring hemmavarande. Nu börjar jag tvivla på framtiden. Har sagt till min särbo att sonen verkar inte må bra. Hans mamma lämnade han för en annan man när han var liten.(vuxit upp med sin pappa och delvis några år med en kvinna som var elak mot sonen) Tror att hans beteende mot kvinnan hans pappa är tillsammans med delvis beror på hans bakgrund. Han är även ensambarn på båda sidor. Van att stå i centrum, har svårt att ta konflikter och även konfrontera med mig vad som egentligen gick snett från början?
Ska jag lämna min särbo eller vänta på att taket ramlar ner?
Ge mig råd.Min särbo och jag blir osams på grund av det här. Han säger att jag ska släppa allt och han kan inte göra något. Men det är hans släkt?!
Förstår det inte hur ledsen deras pappa, äldsta son och bror blir?
Är det jag som har fel? eller är det min särbo som gör rätt?