• Lizette80

Sjuk känsla!!

Jag är GRAVIIIIIIID.....SJUK känsla, haha....men härlig, nervöst...aaaahhhh
    Detta blir mitt andra barn, men typ 6år senare..känns som 20 år..!!

Trodde inte jag kunde bli gravid igen....vet inte varför..hahaha
    Nu är jag bara rädd för mf som jag har haft problem med i tidigare förhållande....
    Men men..händer det så händer det inte mkt man kan göra åt tyvär!!

JAg o min nuvarande sambo har försökt i ca 2 månader, inte alls lång tid, men känns det oxå i en evighet..!!
    NU idag tog jag ett test o det visade ett starkt plus=)
    Kände mig skum i brösten igår, trodde mer det berodde på att jag var ute i lördags, otränad tänker ni....kan man gott säga

Det har nog vart ngt , en liten klocka som klingat i mina öron, som jag inte riktigt har lyssnat på..
    Slutade med P-piller i början av augusti o mensen har vart oregelbunden sedan dess..
    Vet INTE riktigt hur långt gången jag är,  tror att jag är typ 4+4 eller nått..
    Det har gått 34 dgr sedan senast första mensdag!!
    Enligt de beräkningar jag gjort så är det beräknat till runt den 7/6-2013
    Nga fler som precis fått reda på att ni är gravida som vill följas åt??

• Svar på tråden Sjuk känsla!!
  • Sanna890

Grattis :) roligt att det tog sig :) jag går in i vecka 9 imorn, håller tummarna för att allt ska gå bra!:)

• Sanna890

Grattis :) roligt att det tog sig :) jag går in i vecka 9 imorn, håller tummarna för att allt ska gå bra!:)

• Karpalo

Grattis! Plussade själv imorse, BF 8 juni ungefär :) Blir första barnet.

• Emmi27

Grattis!!!

Blev alldeles glad i magen av att läsa din TS. Himla härligt med något positivt på det här forumet för en gång skull

Dessutom blev jag avsundsjuk Tungan ute

• Lizette80
    Emmi27 skrev 2012-10-02 15:51:22 följande:
    Grattis!!!

Blev alldeles glad i magen av att läsa din TS. Himla härligt med något positivt på det här forumet för en gång skull

Dessutom blev jag avsundsjuk Tungan ute

HAha....Taaaaack, ja jag går på moln nu känns det som =)
    Försöker du oxå bli pregnant??
    Tack ALLA ni vad söta ni är=)

Karpalo skrev 2012-10-02 15:13:59 följande:
    Grattis! Plussade själv imorse, BF 8 juni ungefär :) Blir första barnet.

Grääääättis, vad härligt, då kanske vi kan följas åt o se vart det bär...eller ah, förhoppningsvis en bebis, men tänkte på utveckling, kön??
    Kan nog inte hålla mig, kunde jag inte med första heller..=)
    Shit vilken känsla, känner mig hög, måste va åldern

• Karpalo
    Lizette80 skrev 2012-10-02 16:07:49 följande:

HAha....Taaaaack, ja jag går på moln nu känns det som =)
    Försöker du oxå bli pregnant??
    Tack ALLA ni vad söta ni är=)

Grääääättis, vad härligt, då kanske vi kan följas åt o se vart det bär...eller ah, förhoppningsvis en bebis, men tänkte på utveckling, kön??
    Kan nog inte hålla mig, kunde jag inte med första heller..=)
    Shit vilken känsla, känner mig hög, måste va åldern

Tack! ja vi ska verkligen hoppas att de hålls där :) Ska berätta för mannen ikväll o sen borde det väl bli rätt passligt att släppa bomben för släkten på julafton :D
  • Lizette80
    Karpalo skrev 2012-10-02 16:11:40 följande:
    Tack! ja vi ska verkligen hoppas att de hålls där :) Ska berätta för mannen ikväll o sen borde det väl bli rätt passligt att släppa bomben för släkten på julafton :D

ååååå, så han har inte fått reda på ngt ännu....iiiiii, spännande..=)
    JAg lurade hit min kille till jobbet, klarar inte av att vänta till kvällen,haha....svag man e ;--)
    Jag kommer nog berätta lagom till min mamma fyller 60 år när vi ska fira henne med pompa o ståt=)
    Snacka om bästa presenten
    då är jag runt 12 veckan tror jag..=)
    O du kommer med den bästa julklappen, jultomten va på besök
    Roligast blir att berätta för min son att han ska bli storebror, han har tjatat rätt mkt om det =D
Svar på tråden Sjuk känsla!!